>

Tuesday 27 February 2007

Muckastičnih 101 za masturbiranje

Da se razumemo: potrebo po 101 izrazu za žensko masturbiranje sem imela zato, da vas nikoli več ne slišim, da uporabljate to besedo, ki sem jo na tem mestu zares zadnjič tudi sama. Amen.

O tem sem težila že tule in tule - rezultat pa je bil odvisen tudi od vaše domišljije. Toplo se zahvaljujem vsem, ki ste prispevali svoj predlog. Meni je bilo najbolj všeč MUCKARJENJE, MUCKARIJE, MUCKARITI SE, MUCKARILA SEM SE in zato izraz slovesno lansiram tudi v blogersko sfero. Će komu ni všeč, jih je na voljo še sto.

Drugi razlog za tole objavo? Slava.

Avtor članka "Čas je za naše muckarije": Marta L., objavljen v Cosmopolitanu, ki je v prodaji do 28. marca

5 comments:

  1. Moram pripomnit, da sem rahlo razočarana, ker se je veseličkanje oz. veseličenje uvrstilo šele na 29 mesto. Cccccc! Se mi je zdel čudn, zakaj mi ni še noben domov poslal tistih spodnjih gat pa modrca. :)

    Muckarjenje??? Kakšno umanjkanje domišlije :P

    ReplyDelete
  2. @black veselička - štirje razlogi ZA "muckarjenje" - potencialenega najbolj 'ljudskega' izraza:
    1) ženske imamo na splošno rade mačke
    2) ženske smo kot mačke - dobre mačke ;)
    3) ženske imamo 'tam doli' svoje mucke
    4) muckarjENJE je hranjENJE muce

    Umanjkanje domišljije??? U MUST BE JOKING :P

    p.s. seznam ni mišljen od najboljšega do najslabšega (če pa, bi se veseličkanje uvrstilo na 7 mesto ;)) katerega bi pa ti izbrala?

    ReplyDelete
  3. Kaj pa poliranje (muce) :)

    ReplyDelete
  4. poliranje pa je očitno spolzilo v seznam 1001 ;)

    ReplyDelete
  5. no, jaz pa mam sledeč izraz: I'm the best DJ ever!

    ReplyDelete