>

Sunday 7 January 2007

Mastrubiranje PO ŽENSKO

Je že kdo pomislil, da ženske nuuujno potrebujemo izraz za samozadovoljevanje? Kolikokrat sem se že zalotila, ko je beseda nanesla na to početje, da sem se sredi stavka ustavila, nekaj zamomljala, se bedasto nasmehnila in zraven stisnila kolena. Dovolj mi je tega! Mislim, kaj naj punce rečemo, ko npr. z frendico čvekamo o podrobnostih prejšnjega dne?
"Nooooo in pol sem si jo pa malo ... VRGLA NA PRSTEK?"
- I don't think so.
Naj povemo preprosto po moško "Sem si jo zdr****?"
- NO WAY!

Vidite. Kar potrebujemo je povsem nov - dovolj cute in še vedno malo kinky izraz - predvsem pa besedo ali dve prilagojeno anatomiji in lastnostim pussy besednjaka. Štekate?
In, razmišljala sem: kdo bo našel naboljši izraz za to, če ne forumašice Cosma? Natečaj je v igri do konca januarja in prosim vse, da mi pomagajo najti izraz za univerzalno početje - mastrubiranje po žensko. (Vem, nekoč mi bodo postavili spomenik.)

Mnoge punce so bile že pridne in do zdaj predlagale:
- Kvačkanje muce, rofkanje, negovanje ježka, pritiskanje na gumbek, raziskovanje čepljice, flirtanje po domače, rokca party, prebujanje sneguljčice (ali trnuljčice), wiskas, knofek šmirglat, negovanje živalce, struženje, štrudlanje, žužanje, roka švajn, muckarjenje, gladenje veverice, ročna aerobika ...

Na dan z (mokrimi) idejami!

P.S. In brez vulgarnosti, prosim - I hate that.

3 comments:

  1. lušn mi je izraz lulkanje, ki ga je izumila štiriletna deklica, ki je že odkrila skrivnost le-tega in celo predlagala svoji mami naj to tudi sama večkrat počne....lulkajmo torej!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete