>

Monday 29 January 2007

SAMOZADOVOLJEVANJE na 101 način

edit: tukaj najdeš mojih 101 izrazov za žensko mastrubacijo, ki so bili objavljeni v Cosmopolitanu.


Na pomoč: pišem članek o ženski mastrubaciji, v katerem bi rada dala temu početju novo ime (najbolje, da je ena do dve besedi). Zbrala sem že čez 80 predlogov, želim pa jih imeti točno 101, kot se za Cosmo spodobi ;)
Eden bo zmagovalen, ostalih 100 bo objavljenih Cosmopolitanu, ki bo izšel 22. februarja (razen tistih, ki bodo vulgarni ali pa res popolnoma brez smisla). Dead line za članek je bil včeraj, torej zame to pomeni jutri, za vas pa pomeni: jutri do 14h.

Nagrada za najboljši izraz: seksi spodnje perilo.

11 comments:

  1. kaj pa požvrkljat že maš? popedenat, pomasirat, požgečkat ... hm ... 101 je čist preveč, majku milu.

    ReplyDelete
  2. požmohtat, podrajsat,navlažit, poprčkat ... poprstkat

    ReplyDelete
  3. Jeeee... ni panike, s tvojo pomočjo mi jih manjka le še okoli 15 - osemdeset mi so mi jih navrgle forumašice cosma ... dbest ;)

    ReplyDelete
  4. predlagam enega: frnikulat :D

    ReplyDelete
  5. Meni se jako dopade izraz veseličkanje, ki pride iz izraza veselička.
    Beseda po SSKJ pomeni dvoje, zanima nas seveda samo en izraz:
    veselíčka -e ž (í) 1. ekspr. manjšalnica od veselica: najprej bo kulturna prireditev, nato pa še veselička 2. evfem. žensko spolovilo: skrila je veseličko pod krilce ♪

    ReplyDelete
  6. Včeraj sem si jo malo pofrnikulala, a še nisem mela dosti; potem sem si jo podidžejala - je blo kr pestro; ampak ko sem sklenila, da je skrajni čas za veseličkanje, mi je to na obraz pričaralo veliko veselje in končno sladko spanje.

    ;)

    ReplyDelete
  7. Marta l.: Ja včasih nam paše, da se malce tudi same poveseličimo. Potem smo pomirjene, zadovoljene in potešene. (:

    ReplyDelete
  8. Black Betty: ... tako poveseličkane punce pa je potem tudi prav veselje brati ;)

    Huh, ja ... hm: preden grem dokončno zagrist v tale članek, se mi zdi, da bi se za pristni duh avtentičnosti morala malce poveseličkati ;))

    ReplyDelete
  9. no ja, sej res pravjo, da imamo zenske po orgazmu velik energije. ceprav.. now that i think abt it.. pri moji punci to ne velja, je bolj zaspane sorte :P

    ReplyDelete
  10. @ana - naslednjič, ko bo postala potešena zaspančica, nadaljuj tam, kjer si ostala - bo hitro spet "pokonci" - saj veš, žensko telo je programirano, da po orgazmu doživi še enega in enega ... no ja, potem pa jo le pusti zaspati ;)

    ReplyDelete