>

Wednesday 28 February 2007

My Cosmo blog


OK, pišem še en blog, ki sem ga - priznam - hotela še malo ‚zamolčati‘ (dokler ne razvijem gonzo stila), a me je še pred tem prešinilo, da naj ne čakam na maj. Čez par mesecev bi moj post „Oh, bytheway - did I mention I have another blog?“ zvenel malček za lase privlečeno. Ali pa, če bi dahnila: „Bloganje res ni med najbolj zabavnimi stvarmi, ki me zadevajo v lajfu, je pa definitivno nekaj, kar položi kruh na mojo mizo.“ Tu bi se celo zlagala, kajti bloganje JE zabavno, ŠE POSEBEJ, če z njim plačaš položnice. Čeprav; to vemo vsi - ko nekaj počneš z navdušenjem in s srcem, je denar le kaplja v morju zadoščenja.
Hell, yes!!! Ogromno ljudi piše hudičevo dobre bloge, ki dnevno inspirirajo, zabavajo in bogatijo obzorja drugih ljudi – pa to počnejo iz popolnoma nepreračunljivih vzgibov.

Slava jim!

Ilustracija: Biba Š. Jelušić

3 comments:

  1. Če se slučajno na tem blogu nekaj časa nič ne dogaja, se potem na Cosmo blogcu :) check it out!

    ReplyDelete
  2. tut jst bi služu s pisanjem bedarij po internetu, kam napišm št. t.r.?

    ReplyDelete
  3. Jah... ni tako enostavno: preden lahko služiš denar s pisanjem bedarij na internetu, se moraš dokazati še s čim drugim - kot npr. z pisanjem malo manjših bedarij ;))

    ReplyDelete