>

Thursday 20 September 2007

Lady Tigra & Tiger Girl

Franja je šla in moja najljubša Gucci očala je včeraj odpihnil veter iz ograje Šuštarskega mostu. Ja, odpihnil ... true. Karmen je sočustvovala z mojo izgubo. To fotko posvečam sončnim očalom, ki so nekje na dnu Ljubljanice.
Nastala je včeraj na 'memorandum' na guccijevke, s katerimi sem preživela najlepše trenutke v svojem življenju. (Naj se sliši še tako senitmentalno, tako pač je.)
Innnnnn ... k sreči sem naredila tele fotke, in nisem bila več tako žalostna. :)

Fotka: Marta L.

23 comments:

  1. Včasih se sprašujem le zakaj so izumili barvne fotografije...
    A niso ČB zakon?
    Se bi dopisal, da so še lepše če jih narediš ti samo bo kdo mislil da ti kam lezem ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Se čist strinjam z sasotom. ČB fotke so zakon, ni lepšega. Pa tebi vedno uspe ujet prave trenutke ( a ti kam lezem:)?). Nice, nice, kot vedno:)
    Pa moje sožalje na veliko izgubo nenadomestljivih, sexi, vročih, ... koga že?? A ja očal:))

    ReplyDelete
  3. Twini, a si predstavljaš, da bi se
    te ustnice združile?

    Še dobro, da domišljija nima meja...

    ReplyDelete
  4. saso lepo je če lahko uporabljamo domišljijo ...
    si predstavljam da bi bla posledica take zdržitve spet ena hudo vroča fotka in potem velik ljudi k bi si želel bit na njunem mestu ali pa vsaj poleg njiju:) - in spet bi delovala domišljija

    ReplyDelete
  5. Glede na to, da sem dal prvi idejo
    kako bi oni dve združevali ustnice ne vidim ovire da ne bi bil jaz prvi poleg ha ha ha.

    Ej midva klepetava Marta pa...?

    ReplyDelete
  6. Hmm, I think you guys should date ;)))

    ReplyDelete
  7. hehehe to marta:))
    Vidve se začneta nežno poljubljat, midva s sasotom sva pa na dateu in gledava:)). Ka pravis saso, a je dobra ideja a?

    ReplyDelete
  8. Twini, pa ti mi bereš misli!!!

    ReplyDelete
  9. Človek bi prav rekel: bravo. ;))

    ReplyDelete
  10. ta fotka mi je res originalna. se takih;)
    lp

    ReplyDelete
  11. punce, ful ste dobre!!

    ReplyDelete
  12. Master sicer se vedno ima svoja Gucci ocala, ampak nic pa ne slisi od Smarte... A, ze klices, super...

    ReplyDelete
  13. watch em work it, they're perfect.

    ReplyDelete
  14. ojojoj, moje sožalje, pa neeeeeeeeeee!!!!

    a si jih mela mal narahlo gor?

    ampak vidiš ljubica, kako umetnost pomaga. bravo.

    p.s. razmišljam, da bi prvi vikend v oktobru šle na obisk k bibi na morje.

    ReplyDelete
  15. @Sui, tenks - bo-bo, še bo! ;)
    @Master, Ash, Manca - me friends!!
    Ja tenkz, ker ste se pridružili memorandumu, ki je dejansko mejnik v zgodovini tega, da Marta odslej ne bo pazila le, da svojih sončnih očal ne:
    a) pohodi - 1x)
    b) se nanje vsede - 1x)
    c) na žuru zjutraj opazi, da ima na glavi le še okvirje, šip pa nikjer (!?) -1x)
    c) preprosto nekje pozabi -2x)
    d) uniči šipo z brisanjem s krpo, v kateri so se znašle sledi puščavskega peska -1x)
    e) drugo, X-files
    in
    f) odslej Marta pazi tudi, da jih niti za sekundo ne postavlja na ograje mostov, kajti lahko ji jih odpihne veter!

    Oh, yeah: I do learn everyday. 8-)

    ReplyDelete
  16. piki, kako si danes 13.20 s časom -s sabo imam veliko vrečo tvojih oblek (črne hlače ...)
    manca

    ReplyDelete
  17. Tisti čas bom ravno na Cosmu, in se mogoče ravno ujameva. Call me!

    ReplyDelete
  18. It' looks so 80's!

    ReplyDelete
  19. Marta,

    mogoče pa le ni vse izgubljeno.
    A ni enkrat letno čiščenje ljubljanice? Kaj pa če bi potaljače
    prišlo "kao" malo pofotkat in naj ti še mimogrede očale "stavhajo"?

    A sem malo "mim" udaril s tole idejo,a?

    ReplyDelete
  20. hehehe saso, zdaj sem se pa morala nasmejat:))...si mi polepsal dan, hvala ;)

    ReplyDelete
  21. Sašo, nekdo mi je ravno včeraj dal podobno idejo: če bi naredili tako kot je jutri "Cosmopolitan tek v petkah" še akcijo "Reševanje Martinih očal" ;D
    niti malo se mi ne zdi slaba! ... samo še zmeraj pa mislim, da se morata s Twini dogovoriti za dejt ;)

    ReplyDelete
  22. hehehe Marta, saj pa ves kaksni so pogoji za to da se midva z sasotom spraviva na date:))

    ReplyDelete
  23. Marta najprej moje sozalje zaradi izgubljenih Guccijevk .. let them rest in peace :-)

    In potem berem komentarje naprej in ja ... jst vedno kej zamudim!
    par dni me ni pa se ze dogovarjate kako se nekdo "kusuje" pa dva na date-u gledata ... ja kdo bo pa to sliku?

    (pick me, pick me) :-))

    ReplyDelete