>

Friday 21 September 2007

Cosmo štiklaRAJ

Kot ste že vsi veste, pri našem Cosmopolitanu jutri, 22.9. prvič pripravljamo v tujini že večkrat izveden Tek v petkah. Prva, ki ga bo "ownala" na cilju, dobi 1000 eurov. Jaz bom pofotkala za reportažo, ki bo objavljena že v številki, ki izzide čez slab teden - kar pomeni, da bom direktno po razglasitvi nagrajenke zalaufala na uredništvo, ker gremo potem v tisk.
Anywayz, na prizorišču "štikl kompetišn" raja bodo tudi moji vrli kolegi Davorin, Grega, Tamala, Had ... - vabim pa, da pridete še vsi ostali (natečaj za najboljšo fotko)! No, upam, da me, ko bo vse mimo, počakate na drinku, ker takoj, ko uredim fotke, prilaufam (v supergah) na sceno še jaz, da kakšno pametno rečemo (in si kažemo, kdo ima večjega, nižje blende, itd ;)

Yeah, that's gonna be funchy!

7 comments:

  1. hej marta, si se mogoče danes potepala po 2. nadstropju dnevnikovega poslopja na kopitarjevi?

    ReplyDelete
  2. Aha ... zakaj me že spet nisi pocukal za rokav? ;)

    ReplyDelete
  3. haha, torej si bila ti tista v uredništvu direkta! :) sem sedel za tistem računalniku, ki je namenjen fotografom ...

    ReplyDelete
  4. Uredništvo Bičskvita je želelo iti in na lastne oči gledati bizarko - predvsem smo se hoteli orientirati na odprte zlome in razbite čeljusti. Sedaj, ko vidimo, da boste dogodek pokrivali že vsi ostali, nas pač ne bo. Ipak je zadeva malce zgodaj za soboto in dela prost dan. Uživajte, mi bomo pa spali.

    ReplyDelete
  5. Se ga gledamo tam =)

    ReplyDelete
  6. Ojla... Jaz verjetno nimam "največjega", sem pa z njim vseeno ujel nekaj motivov na danešnjem teku v petkah.

    http://matejmm.blogspot.com/2007/09/tek-v-petkah.html

    ReplyDelete