>

Wednesday 19 September 2007

Some days are SUNNY after all!

Damn! Danes sem planirala en odštekan shooting z eno najlepših punc, pa je spet prišlo nekaj vmes. Damn, damn, damn!!! Some people are just hard to get, don't they? Kaj to pomeni? Nič, v najslabšem primeru bom fotkala samo sebe! (lol)
Saj res, nisem še povedala, tisti "zgoraj brez" štirje fantje za Cosmo: ja, fotke so uspele fenomenalno in izzidejo v cifri, ki izzide konec oktobra. Vsi so tako HOT, da si boste - kako sem že enkrat rekla - opekle(i) prste, ko jih boste polistale(i)! Brez skrbi, če se ne boste dotikale(i) monitorja, bo šlo brez hujših posledic! Oh, bom težko zdržala, da jih že prej ne pokažem tukaj na blogcu! Ampak saj veste, da ne smeeeeem! Oooo, to čakanje, damn!!!

Upssss - ali prav vidim, da zunaj sije sonce?!? Peeechim!

4 comments:

  1. Marta, če boš med tem dirkanjem kje na poti našla samo sebe jo lepo pozravi!!!
    POČASI V KLANEC, POČASI!!!

    ReplyDelete
  2. Ne se sekirat Martka, hot bejbik je na pretek, bolnica Franja pa ena sama(bila).
    Tvoje žirafe so enkratne.

    ReplyDelete
  3. Vem, Franja ... mi je kar težko pri srcu.

    Kar pa se tiče žiraf - jih je bolj, bolj so ZEBRE. :) Hvala, tudi meni so hude!

    ReplyDelete
  4. Sem napisala žirafe...za posr..
    :-DDD, definitivno zebre!

    ReplyDelete