>

Tuesday 12 June 2007

London's DELICIOUS...

I'm back!!! Bilo je super-quel-wicked-noro-owrajty, kaj naj vam rečem? Čudno je LDN sploh ubesednjevati ... povejte rajši vi meni, če ste me kaj pogrešali? ;) Just a little bit? Kakorkoli, fuuuuuul sem bila vesela vaših komentarjev oz. napotkov, res! Jernej je bil frapiran nad vsak dan 'kao mojimi' idejami, le časa je bilo za vse itak way 2much premalo! Ker tudi zdaj ni časa za kaj več, vam bom napisala le en report v cifrah, ker mimo njih v lajfu nekako ne morem. Recimo, da sem boljša v številkah, kot v čem drugem ... yeah - right, to je seveda debela laž.
Vseeno: you'll get the idea ... and it goes like this:
# št. nočitev v hostlu: 5
# št. neprespanih noci: 1,5
# št. prespanih zajtrkov: 3
# št. popitih hmeljevih napitkov (piva): way2much!
# št. nočnih voženj čez London bridge na party: 1
# št. obiskanih subway točk: that's a joke :)
# št. kupljenih plastikfantastik očal: 1
# št. kupljenih 80'ties majčk: 2
# št. obiskanih frendov: 3 (Jernej M. aka Bendo, Debeli aka Fatso in Andrej aka Odpelavšek)
# št. bližnjih srečanj z native frendi: 1 (Tom from New Castle)
# št. bližnjih srečanj s starimi kolegi: 2 (žrebca - Davorin in Grega)
# št. odigranih ročnih fuzbalov z žrebcema: not even one
# št. popitih rund piva z žrebcema: 3 (al je blo štiri? :)
# št. velikih O z mojim 'žrebcem': none of your fuckin' biznis ;P
# št. pokajenih škatlic cigaret: allmost 5
# št. popitih Stairbucks coffiev: 4 plus 2 'nevemkeraže'
# št. porabljenih funtov: še zmeraj mi ni jasno ...
# št. fancy večerij: 1 yummie
# št. pokončanih Supreme absintov: 1
# št. obiskanih galerij: 2 (Tate Moderen rocks!)
# št. take-away noodlesov: 2
# št. popoldnevov, preživetih na zeleni travici Hyde parka: 1
# št. kupljenih kartic na razstavi Salvador Dali & Film: 1
# št. ljudi v osebnem avtomobilu heading 2 afterparty: 8 (crazy, I know ...)
# št. poslanih razglednic: niti ena, pa brez zamere :)
# št. posnetih fotk: le 263, I'm no turist!

6 comments:

  1. ahhh... sweet memories...

    itak zdaj pričakujem par naslednjih postov s tistimi nekaj 263 fotkami... ;))

    ReplyDelete
  2. Silvestre, s fotkami pa je tako: pomoje ša kakšna pade, ne bom pa utrujala s temle ful preveč ... "bojim" se, da bo kmalu bolj vroč material za postat ;)

    Uživaj!

    ReplyDelete
  3. ja, komaj čakamo na vroč material:D karkol že bo:)

    missed ya, babe!!

    ReplyDelete
  4. Nestrpno čakamo fotke londonskih bad girls...

    ReplyDelete
  5. Hm.. m... mhm... "problem" je, ker ko sem bila RES BAD GIRL se fotkiča nisem dotikala (oz. sem ga RAJE pustila na varnem ;))

    Hm ... ampak nekaj bom morala ukreniti, vidim.

    :))

    ReplyDelete