>

Saturday 10 February 2007

Looking for cute GUYS


Tom je iz Anglež iz Mancastra, sweet and funny - v dveh besedah. Spoznala sva se avgusta lani. Ravnokar je prispel v Slovenijo z vlakom, usedel se je za mizo v Paninoteki pri Šuštarju in naročil kavo. Ura je bila 11. Jaz, za sosednjo mizo pa sem mrzlično razmišljala, kje the f**k naj najdem dva kjut tipa, ki bosta naslednji dan ob 9h šla z mojo ekipo na fotoshooting pri Benetkah. Shooting je bil že dogovorjen, a sta mi dva od štirih tik pred zdajci pobegnila na penaste valove. Logično, vsi pravi surferji sredi avgusta - surfajo!
No, ko sem zagledala Toma, sem vedela, da angeli obstajajo. Tom je po potovanju čez Evropo prišel v Slovenijo za dva dni in bil na poti v CAPE TOWN (Južnoafriška republika). No, ostal je celih 8 dni kar v našem stanovnaju (my sister Metka je poskrbela, da je videl Postonjsko jamo, Bled, Piran :) in seveda pred tem opravil prvi job kot fotomodel v Cosmopolitanu. Bil je navdušen nad nami: he'll spred the neews :)
Po šestih mesecih je končno prispel v Cape Town (vmes cez Afriško celino doživel svašta) zdaj pa mi piše, da je dobil ponudbo modne agencije, za katero ni prepričan, če je dobra. Vem, da mi ne bo zameril, če kar pejstam njegov e-mail:

marta, my dear,
i'm wondering if you could offer your professional opinion.... i have been offered a modelling contract by a company in cape town called 'base'. the contract states that they will be my only representative - ie: nobody can hire me unless through them, and i can't sign up for any other agency. is this normal? it sounds a bit dodgy. also, they take 40% commission... do you know what the average agency commission is? i'm here in this beautiful, sunny place, with no money, wondering whether i'll stay and work, or jump on a plane home and earn some real cash.....mmm. decisions, decisions...
hope you're fantastic. take care,
tom.

Nimam toliko izkušenj s tem, Aleš pravi, naj ne podpiše ... provizija v Milanu je baje celo 50%, a vseeno. Ima kdo kakšno izkušnjo s temi stvarmi?
P.S. Spet iščem štiri simpatične fante. Ponudbe s fotko sprejemam na mejl.

Fotka: Aleš Bravničar

6 comments:

  1. višina provizije se mi zdi normalna (na žalost je tako); glede pogodbe je pa to marsikje stalna praksa, čeprav so te opušča; za začetek, ko si neuveljavljen, še gre - kasneje pa te to ovira, ker ne moreš delati za nikogar drugega. Naj podpiše za pol leta oz. naj ne podpiše in gre k drugi agenciji.
    ps: dober moški model je težko dobit, ja :/

    ReplyDelete
  2. Ne razumem, zakaj pa ne moraš posneti eno reklamo z njimi ali whatever in iti naprej svojo pot? Hm... kar se tiče moških modelov, jaz iščem "fante iz sosednje ulice", ne profesionalne modele. In takšne lahko najdem tako, kot sem Toma ali pa prek znanstev ... BTW, si ti že bil kdaj pred objektivom ali si vedno za njim?
    (nice try, i know :)

    ReplyDelete
  3. Imam 160 sošolcev, in pri tej masi bi za marsikoga lahko rekla daje kjut :)Mogoče bi med njimi našla kakšnega , ki ima ambicije biti fotomodel.

    ReplyDelete
  4. @andr3jka - super, se že veselim, da boš potencialne opozorila, da je napočil trenutek, ko bodo še kakšne druge očke počivale na njih - in ne le tvoje in od tistih par srečnic ;))

    ReplyDelete
  5. marta upam da si našla kakšne kul fante, saj po desetih pogledih v stilu "dej ne me v glavo zafrkavat" ugotavljam da to niti ni tako lahko. A so vsi fantje tako sramežljivi glede fotografiranja?

    ReplyDelete
  6. @andr3jka - kako prijazno od tebe :) Veš, ne da so toliko sramežljivi, bolj ... predsodke imajo! Mnogi bi se radi fotkali, samo - kaj bodo pa potem frendi rekli? So pa tudi drugi razlogi - npr. enkrat sem enega potegnila iz ceste in se že vse podrobno dogovorila, no, potem pa me pokliče čez 10 minut in reče, da mora skenslati ker "punca ni ravno navdušena" (beri: ker je on njej tudi zatežil, da se ne sme slikat za FHM ... vse se vrača, vse se plača ;) Je pa nekaj res, pa se morda ravno tega kdo boji: vsi fantje, ki so bili kdaj v Cosmu, imajo na ta račun nekaj točk več pri bralkah in precej novih oboževalk ;)

    ReplyDelete