>

Monday 28 May 2007

Feed Your iMAGINATION

Dobra novica za vse Adobe 'abjuzerje' je, da je zunaj Creative Suite® 3. Jupiieee! CS2 mi sicer služi perfektno, ampak verjetno nisem edina, ki se sveže različice že prav nesramno veseli! Še lepšo novico pa imam za vse tiste, ki boste šli na Medio 07 v London. Namreč dan prej se odvija Adobe Live 07 konferenca, ki je za razliko od Medie 07 - brezplačna! And guess who's gonna pay a little visit? Kaj hočem povedati? Jaaa, čez en teden grem v London! (Zadeta od lajfa bo od 6 - 12. junija na počitnicah.)
Jap, my webdesigner boyfriend Jernej gre na @Media 07, jaz pa tačas - let's cut the Adobe crap - v shooping, kaj pa drugega? Torej, vsi tisti, ki menite, da potrebujete moje usluge, ne odlašajte niti sekundice več! Oh, če le pomislim na moj bančni račun ... me zelooo zaboli glava, if you know what I mean? (Uporabiti bom morala res vso domišljijo, kar jo premorem ... um, zna kdo čarat? ;)

Ilustracija: Biba Š. Jelušić

7 comments:

  1. jah, OS cs3 je zakon, sicer mam mac verzijo ..., sam to itak ni razlike. kr neki sem se bala, da tega pa ne bom znala uporabljat, ampak gre. :)

    ReplyDelete
  2. cs3 for mac že nekaj časa uporabljam in je much much better than cs2. predvsem je hitrejši... hitro naloži, če še nisi! :)

    ReplyDelete
  3. No, itak vidmo v Londonu. P.S.: N Media 2007, ampak @media 2007 (pronounced at-media tutauzndsevn) ;)

    ReplyDelete
  4. jaz pa se še vedno slepam na cs2. smo kar dobri kolegi, zakaj bi menjal? :P
    aja! kartico bi mela!! :)

    ReplyDelete
  5. Maja, Matias, Peli in Ana - tokrat just "tnx za vaše komenarje" (tako sem zdelana, da ne morem niti čr...... več napis.... ;)) Uživajtte!!!

    ReplyDelete
  6. kako lepo te je biba narisala, carica!
    pridi kaj v šiško ta teden, sreda, četrtek?

    ReplyDelete
  7. burn one for me baby...
    loveU

    ReplyDelete