>

Wednesday 30 May 2007

Aleš Bravničar: PLAYBOY's blog

He was right again: pljunuta Inge from Sweden. Ne bom vam utrujala s sočnimi podrobnosti iz tega shootinga za Liscin Cheek (image) katalog, ker je to jebački očarljivo opravil že my master himself. Oh, yeah: Aleš B. ima nov blog, na katerem bo - let's face it: z vsakim postom hujše (bolj slečeno)!
To be freakin' honest here: če me ne bi bilo zraven, bi me od foušije verjetno pobralo. Ostajam torej zvesta svojemu načelu "If you can't beat them, shoot them" and I'm damn proud of it!

Fotka: Marta L.

6 comments:

  1. matr je simpratična:D

    ReplyDelete
  2. Jap, Mia ... she's absolutely sweet ;)

    ReplyDelete
  3. Jebeš tak blog, ki niti komentarjev ne omogoča! In sploh bi moral objaviti vsaj kakšno slikico Angelce Likovič, ki jo je prav lepo pofotkal. Tole ni pa nič. Prisegam na Goyev blog.

    ReplyDelete
  4. I saw that one coming ;)) Ja no, po eni strani takšno odločitev razumem: če dovoliš komentarje, je potem point tudi, da nanje odgovarjaš - kar pa si pri Aleševem tempu skoraj ne predstavljam ...
    On the other hand pa si jaz želim, da bi od bralcev tega bloga dobila kakšen feed back več - glede na ogromno število obiskov, ki jih beleži dnevno moj site meter imam komentarjev res malo. Vsakega pa se razveselim kot otrok - pozitivnega, včasih pa še bolj kritičnega - če je seveda konstruktiven :)

    ReplyDelete
  5. No, s tem se pa ne strinjam. Odgovarjanje na komentarje se mi ne zdi nujno. To je stvar volje. Gre za to, da imaš jajca in dovoliš komentarje - pozitivne in negativne. Je pa v komentarjih valjda tudi osebno zadovoljstvo, saj ponujajo odzive in možno komunikacijo z novimi znanci.

    ReplyDelete
  6. Ši rili iz bjutiful.
    Drugače sem pa počekirala blog od Aleša in morem rečt, da je prva 2? posta super napisal. Tako, da bomo brali.

    Tko k tvojga :)

    ReplyDelete