>

Sunday 29 April 2007

Zadeta od Lajfa™ je zadetek v polno!

Točno štiri mesece že pišem blog! Ko takole pogledam nazaj svoje pretekle zapise, sem še najbolj ponosna na tale post, kjer sem bila malce družbeno kritična, čeprav se na splošno, kot vidite, ne posvečam toliko temam, ki nimajo zveze z neko dotično - po možnosti - mojo fotografijo. Zakaj? Preprosto zato, ker je navdih za moj post največkrat najprej vizualen, šele potem je tu zgodba. Fotografski ego, kaj hočemo.

Saj ne, da se ne zavedam, da "zadetost od lajfa" kar kliče po obisku, ampak, da pa me bere toliko folka po tako kratkem času, pa res nisem pričakovala. Polaskana sem, totalno! Zadnje čase mi namreč vse več ljudi, ki jih poznam, ob srečanju pove, da bere prigode in gleda fotke zadetke od lajfa in kar ne morem verjet iz kje vse me najdejo!
Pogledam tudi na Blogroll - wooohow - sem na 5. mestu najbolj obiskanih blogov, kar seveda pomeni le to, da me je iz bivše Blogorame, ki je zdaj Blogorola, precej klikal folk. Saj se ne motim, ne?

Anyway, če se ne motim - to kliče po proslavitvi ... :)

25 comments:

  1. kar tako naprej pipika;]

    velvet

    ReplyDelete
  2. V nobenem primeru se ne motiš. ;)

    ReplyDelete
  3. @velv - well, that's a nice suprise ;) uživaj ga še naprej tud ti!

    @nimfi - no, temu se pa reče kredibilen komentar ;)

    ReplyDelete
  4. na trgu idej običajno zmagajo tiste tanajbolj trivialne isto je z blogi in tv-limonadami. sign of times ...

    ReplyDelete
  5. nobody ti je povedal kako vleče trivia. daj še big brotherja gor, boš še bolj popularna :) to ni kritika, ampak opažanje.

    ReplyDelete
  6. Nobody, BB je že gor - v obliki moje Cosmo naslovnice Nine Osenar.

    Z nobody pepole pa se tule res ne bi ukvarjala, prav? ;)

    ReplyDelete
  7. Ups, mislila sem reči people ;)

    ReplyDelete
  8. no, eto, vidiš :) mogoče še daš kako napol nago misico gor in je stvar dolgoročno urejena. ukvarjati se ti res ni treba z nobody people, samo jih na tvojem blogu kar mrgoli :) takšne nas pač vleče trivia :)

    ReplyDelete
  9. No, tudi "mrgoli" nobody people, but they are no-nobody-2-me :) Gole zajčice, misice itd. drugo žgečkljivo gradivo, ki se mi nabira, pa hranim za takrat, ko mi bo začela padati popularnost; takrat - hopla copla - jih hitro potegnem na plano ter grem na zaslužene počitnice na Ibico ;)

    ReplyDelete
  10. to ni foto trip....to = ZA ZA TRIP

    ZA:
    -zadetost
    -zabavo
    -zajebancijo
    -zzzzzzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  11. Edna, bova šle midve na en tak trip v kratkem (get ready for 100% ZADrenalin ;))

    ReplyDelete
  12. Prav tisti zapis me je prvič pripeljal na tvoj blog.

    Le tako naprej!

    ReplyDelete
  13. sam ta snap preview še skini, pa bos zmagala

    ReplyDelete
  14. @hirkani - brez skrbi, sem po tem, ko si komentirala še ti - vedela, da je bilo ok napisano ;)

    @jaka - je že odstranjen (na to me je sicer že nekdo opozarjal, pa mu nisem verjela - do zdajle ;)

    ReplyDelete
  15. Čestitke, mislim, da tvoj blog vsi z veseljem preberemo.
    Sploh všeč mi je, ker si direktna (ne vem, če bi si upala na svojem blogu razpravljati o peggingu tako na glas :D)

    Fotke pa itak zažigajo! R.E.S.P.E.C.T!

    Go girl(woman) :)

    ReplyDelete
  16. Zala!!!
    O peggingu že od nekdaj rada zelo na glas govorim in sem na nek način ponosna, ker sem verjetno prva v Sloveniji, ki je na sceno lansirala izraz in zbudila radovednost pri ženskah - tu se celo Max Modic nekaj sramežljivo izraža, ampak: hej, saj ga razumemo, after all - he is just a man ;)))

    Moja misija je: everybody getting a good fuck - temu sledim z članki v Cosmu in občasnimi kolumnami drugje, zadnje čase pa resda malo manj: vidi se, da me pomladi in poleti bolj trga fotografija, pozimi pa se mi bolj trga na seks ;)

    ReplyDelete
  17. Sej tale pegging sem tudi jaz mojemu predlagala.. nočeš vedeti prvega odziva :)

    Drugače pa... Bolje bi bilo, če bi te ves čas, skozi celo leto trgalo na fotografije in seks. Boljše kombinacije verjetno ni.

    And please nadaljuj s svojimi "Everybody getting a good fuck" članki. So zelo zelo berljivi ;)

    ReplyDelete
  18. Zala, posebej zate bom v prihodnjih dneh spet malce direktna in predrzna ;)

    ReplyDelete
  19. ja, daj o seksu kaj napiši, ker je vsaj zanimivo. za seks kolumnistko na svojem blogu presenetljivo veliko časa posvečaš trivialnostim. kdaj je bilo nazadnje kaj o seksu?

    ReplyDelete
  20. Mislim, da se vsi strinjamo s tem. Mogoče smo pa ostali res tako zavrti in si ne upamo o tem govorit na glas ampak samo domišljija dela 100/h :)

    ReplyDelete
  21. kdor govori o tem na glas je gobezdalo, zala. običajno s tem kompenzira zavrtost kje drugje :)

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. No anonimnež.. mislim, da marta ne kompenzira in ne brca v temo in kar nekaj gobezda, če pa sem tvoj komentar razumela narobe se pa opravičujem. :) Da ne bo zamer...

    ReplyDelete
  24. Zala, sej veš: some people just can't get it ;)

    ReplyDelete