>

Tuesday 20 March 2007

Diskriminacija DOJENJA na Myspacu

Koga žalijo fotografije doječih mamic? Komu se gnusi pogled na dojenčka, prisesanega na materino dojko? Well, očitno ima s tem vse večji problem (tudi) on-line skupnost Myspace. Vztrajno namreč odstranjuje fotografije, na katerih se dojenček hrani z materinim mlekom. Myspace tega zaenkrat še ni komentiral, so pa zato besno odzivajo mamice, katerih fotografije odstranjujejo iz njihovih strani. V znak virtualnega protesta so mnoge začele dojenčka med dojenjem uploudati v svoj profil z besedili kot npr. „If nursing in public offends you, please feel free to put a blanket over your head.“ Z vse večjo seksualizacijo ženskih prsi se očitno mnogim zdi obsceno, da se prsi uporabljajo tudi za namen, za katerega so biološko ustvarjene.

Ne, nimam materinskih prebliskov, čutim le, da je dojenje nekaj najbolj naravnega, kar obstaja in nekaj, česar se nihče ne bi smel sramovati. Ok, vsi smo brali Freuda, a nam zato še ni treba diskriminirati nečesa, kar nima nobene zveze z frustracijami in Ojdipovimi kompleksi, ki jih imajo odrasli ljudje.
Nimam se namena spraševati o tem, ali je golota, ki je seksualne narave v javnosti sprejemljiva ali ne – seveda je, absolutno je - dokler ni do nikogar žaljiva. Danes (pol)gola ženska pač prodaja vse in nič nimam proti temu. A nič na svetu me ne bo bolj zmotilo kot človeški predsodki, dvojna merila in diskriminacija.
Sprašujem pa se ali nekateri res ne znajo ločiti med 'joško', ki je razgaljena zato, da vzburja (domišljijo) in med tisto, ki je razgaljena zato, da hrani otroka - ali se samo delajo norca iz samih sebe? Jaz razliko opazim, kaj pa vi?

Fotka: Marta L. (avtoportret)

17 comments:

  1. enih se še vedno drži stari puritalizem. ene stare mame ob pogledu na dojenje v javnosti, še vedno jemljejo enako, kot da je ženska prostitutka. sama stara mama pa je dojila na polju in je to pozabila.
    zanimivo glede na myspace. nisem vedel. me zanima če bodo odstranili tudi vse pičke, ki se veselo razgaljajo :evil:

    ReplyDelete
  2. Samuelion - mislim, da na myspacu niso problem stare mame ;) in ne, bejb, ki se razgaljajo ne bodo odstranjevali, saj služijo namenu (beri: rajcanju), mamice pa jih očitno motijo zato, ker jih ... spominjajo na lastno frustracijo al kaj? Ne vem ...

    myspace : myass

    ReplyDelete
  3. kot bodoča doječa mati, me to seveda zelo moti. zgleda, da je ljudje nimajo poštimanih enih zadev v glavah. žalostno. me pa prav zanima, kake bodo reakcije ljudi okrog mene, ko me bodo videli dojiti.

    ReplyDelete
  4. Marta, supertruper post, rispekt!

    Čeprav pa imam eno oblikovno pripombo na fotko, objavljeno poleg posta.

    Pozicija napisa v črnem okvirčku na fotki je povsem neustrezna. Vsak pravi oblikovalec ti bo povedal, da bi morala iskati vsaj zlati rez če že ne kar sredinsko pozicijo, v vsakem primeru pa bi ga morala pozicionirati višje.

    Prosim, da se modifikacije izvršijo nemudoma.

    ReplyDelete
  5. Odlično Marta l.! Peticijo na http://www.petitiononline.com/Brstfeed/petition.html
    pa sem že podpisala nekaj dni nazaj.

    ReplyDelete
  6. cisto off-topic: ce bomo s posti o dojenju dobivali tudi tvoje sexy slike, potem upam, da je myspace ZELO butasta kompanija ;)

    ReplyDelete
  7. Srdjan - rupert can go fuck himself ;)

    Lili - želim ti, da se s tem ne boš ukvarjala in da boš žela mižike odobravanja (no, če se tudi v tvojem delu evrope kje kdaj najde kakšen revček, ki si ne bo mogel pomagati in bo prišel s kakšno butasto moralno opazko na temo dojenja v javnosti - takšnim seveda prijazno odgovoriš:
    "Do me a favour, mister: go fuck yourself - and please - can you do it in private?"

    Gregor - withalltherispekt: a nekaj dizajnerskega feelinga pa ima tud jest - torej, napis je pozicioniran natančno tam, kjer se oko zaustavi in mu možgani potem nejevolni rečejo, naj prebere tekst ;) Ha!

    Ups, napaka, ki pa je nisi opazil je - slovnična - somethink se pravilno napiše somethinG ;) a moram popraviti?

    Hirikani - thx - superca, dajmo zadevo podpisat! :)

    ReplyDelete
  8. Martoluči, dizajnerski feeling je eno, drugo pa je učinkovitost oglasa, ki bi v primeru razgaljene bradavičke eskalirala v višave ;)

    Somethink pa nikarte popraviti, meni se je zdel to še najbolj kreativen moment oglasa - SOME-THINK: ja, "nekateri pač mislimo", da je dojenje v javnosti sila simpatično-življenska zadeva, ki dela ženske prsi za božanske v veliko širših dimenzijah, kot jih je sposoben dojeti povprečni slovenski oglaševalec...

    ReplyDelete
  9. Gregomedko - oba veva, da nekaterim ženskam ni treba pokazati bradavičko, da njihov 'trade mark' eskalira v višave, hehe
    O kreativnem momentu pa imaš prav - i should shut my mouth nex time!

    p.s. Tvoja sestra je fuckin' gourgous!!! Wau, kar gledala bi jo non-stop (yeah, i am into mothers-to-be, too ;)

    ReplyDelete
  10. Whiiii, Martica, res carski postič! Čeprav, mene zdaj že vse skupaj malce skrbi. Za Frasovo sestrico vemo, na jobu me uvaja nosečnica, še ena me stalno nagovarja, da greva na sok, preden ona odpika na bolniško, za frendico se po firmi širijo govorice, da išče zamenjavo zato, ker je noseča (v resnici so jo samo povišali), jst se pa počutm kot bi vozila slalom. :))

    Fotkica pa, njami. Tvoja mislim. Čeprav moram priznat, da Frasove sestrice tud sama nism mogla nehat gledat. Bemtiš. :)

    ReplyDelete
  11. Ženske - fokus, fokus prosim. Nisem kupu kjutkanega mačjega mladiča in si ga dal na ramo zato, da bi se na mojmu blogu topile zarad pogleda na mojo sestro!

    ReplyDelete
  12. Nimfiiii - ja itak, mene skrbi sam to, ker ti otroc kr stanejo ;)) ker tud jaz se soočam s parimi bodočimi mamicami okol mene (z dvema natančneje, pravzaprav) in to zdej prvič u lajfu (prej sem se jim nekako uspela izognit ;) in v meni se je zdej prebudil sindrom "tete marte zaščitnice" ... no, mislim, pa da bi fotka tebe v tem položaju dosegla učinek kot se zagre, zato predlagam, da ti frasko naredi oglas na to temo z vsemi zakonitostmi zlatega reza ;))

    p.s. strčko G, nč bat, 'triger' maca BangBang je svojo marketinško vlogo opravila big time - zaradi nje si ravno postal tržno zanimivo blago za ljubiteljice mačk :P al si mislil da zarad - česa? :))

    ReplyDelete
  13. Ok, i'll cut the crap: očaral si me, ker imaš tako nimfatično bejbiko (she is your triger no.1 ;) Resnici na ljubo pa punce kot jaz po hitrem postopku pademo na dve stvari, ko gre za new guys in town: na njihove dobre bejbe in na njihove kul mačke, ki so v bližini.

    And you are just lucky to have both :P

    ReplyDelete
  14. Oh, ko pa človek za dobro jutro takele stvari prebere, ga postane kar malce strah. Ker kaj boljšega od takihle pohval se punci res težko zgodi, se pravi gre od tega trenutka vse samo navzdol?! :))

    ReplyDelete
  15. Srdjan, kaj ti ne paše?

    ReplyDelete
  16. Fantje, brezpredmetno - pejmo rajši na pir :)) onaniranje na poste (kaj šele na komentarje) je zgolj mit ;P

    ReplyDelete