>

Friday 30 March 2007

Jonas nas je posnel pri delu

Ponavadi ravno ne pišem o tem, kaj je na drugih blogih ... no, z izjemo, če gre za Jonasov blog + če sem na njegovem videoposnetku jaz. Hja, včeraj sem že pomislila, da se bomo znašli na njegovem blogu, ko nas je popoldne ujel pri photoshootingu. Verjetno ste na Jonasovem posnetku prepoznali Aleša Bravničarja in Živo Vadnov v oranžnem krilcu, ki mu je prisrčno nagajal veter - no, tista, ki skače okrog z kapuco čez glavo - tisto sem jaz, assistent of the photographer.
Jonas in Zoja (opa, Zoki:) sta bila resnici na ljubo ena bolj nemotečih faktorjev okoli nase lokacije snemanja: Jonas je svoje blogersko poslanstvo opravljal nadvse tiho in profesionalno; če nas ne bi snemal in ogovoril nekdo, ki je za tovrstne dosežke dobil Viktorja, se itak sploh ne bi zdrznili. ;))
Jonasa vedno rada srečam, da rečeva besedo ali pa dve - in, ko takole pomislim, sem ga verjetno v svojem življenju še največkrat videla prav na Miklošičevi cesti. Včasih je bil z Harlyem, drugič z Corveto, tretjič z nekim mejčkinim rdečim kabriom z registersko PO, ... to je bilo pred stotimi leti, no zdaj pa ga še največkrat srečam z dekličem - Zojo.
In res, ko je punčka, ko sem predlagala, naj nekaj ukreneta z ljudmi, ki nam 'uletavajo' v kader, rekla "Kmeti", sem si mislila: "Deklič je že nabrit, Jonasova šola," no, pa je Jonas lepo razložil - v bistvu ga je terala k Podkrajškovi Meti. Smo se kar luštno nasmejali.

Fotka: Marta L.

10 comments:

  1. he he.. tud mi smo se včeraj srečal :-) .. sej prov, da ga je Zoja k frizerju vlekla..

    ReplyDelete
  2. No ... saj je bil kar fejst, men so zmeraj bli všeč malo bolj 'divji', hehe

    ReplyDelete
  3. ..fajn godlo si jima zakuhala.. ne vem, če se boš s tem ven zvlekla.. he he

    ReplyDelete
  4. Srdjan ... I can almost see you drooling over the possibility that something quite perverse will be written here. Well, I must disappoint you, I'm going to be talking about love, pure and simple ...

    Where have you been, I missed you?

    ReplyDelete
  5. Jonas je car! :))

    ReplyDelete
  6. Jonas je v redu, ampak Luka Koper je pa še za povprečnega Slovenca premalo smešen. ob njem celo Tof izpade duhovito.

    ReplyDelete
  7. No zdj pa vem kera si. Jep, svetilnik - ring a bell? Sam odkar asistiraš Bravničarju te ni več tm...Najbrž si prej kje v bližini delala.

    Škoda da ne zahajaš več tja, bi lahko eno fotografsko debato udarla ob kavici...

    ReplyDelete
  8. jaz pa cist po zensko: kul hlace! :)

    ReplyDelete
  9. a prav snemate?

    runner

    ReplyDelete
  10. @peter - huuuuu, eno leto nazaj sem bila se tam, ja - malo mi se svetlika :) delala sem v isti stavbi - sem jih skenslala, biti freelancer mi mnogo bolj disi kot biti multimedijska urednica na robu živčnega zloma ;))

    @ana - uh, tvoje ostro oko pa zapazi ;)) ampak potem ti bodo šele všeč ene, ki so v delu pri davorki in bom fotko pripopala tule čez kak teden - yummmie ;)

    ReplyDelete