>

Monday 2 April 2007

Skušnjave in miss Universe

Čez vikend je bilo pestro in predvsem ... vroče. Zakaj? Zaradi lokacije fotoshootinga - notranji bazen hotela Akvarium na Obali, kjer smo delali katalog finalistk za Miss Universe. Si predstavljate, kako je fotkati 16 bejb (vsako posebej) pri več kot 30 stopinjah? Forget the ventilator ... večino časa je hladil njih, ne mene ali Aleša, ki jih je fotkal. Vseeno pa se tu in tam le nisem mogla upreti skušnjavi ... as you can see. Vem, radi bi videli one druge fotke, a bo treba počakati. Imam favoritinjo, pa ne smem povedati (čeprav je skušnjava, da bi pripopala njeno fotko, precejšnja).
Kako je že rekla Mae West? "I generally avoid temptation unless I can't resist it." Jaz pravim: Upiram se le tistim skušnjavam, ki se jim lahko.

Fotka: Art Department

32 comments:

  1. Lepo je vidt, da se dobr znajdeš na obeh straneh objektiva. Bol da te ne vid moj kolega, je bil že takrat ves neumen, ko te je vidu u svetilniku; lej una k je k Camron Diaz, kwa je huda.

    Heheee;).

    ReplyDelete
  2. Peter - hehe, o iznajdljivosti pred objektivom: precej boljša sem ZA njim, trust me ;) o podobnosti z miss Diaz pa tu in tam slišim – se mi zdi kar luštn, priznam – prav lepo mi pozdravi tega tvojega kolega ;)

    ReplyDelete
  3. O mljask! ČEUTJILHoičgfIUG Že drugič dons. :S

    ReplyDelete
  4. Sem čakal na tale post odkar sem zadnjič preko Jonasa (hvala mu) odkril tvoj blog. Končno ;) Res te je zakon brat, ful dober attitude. Da bi se ti le čim več dogajalo, o čemer boš lahko pisala.

    Miss Universe, praviš.. ni hudo tvojim očem, kaj? ;)

    ReplyDelete
  5. joj, škoda, da nisi pofotkala moje beybe... :( nima nič fotk s tega vikenda v kopru, jaz pa zraven nisem smel (karantena). :(
    daj vsaj namigni, katera je tvoja favoritka, glede na to, da so mi vse znane... ;)

    ReplyDelete
  6. @Nimfi - yeah, right: ti bom jaz dala "mljask" - who is the other bitch? ( it is a joke, right? the bitch, i mean :P )

    @Martin - tvoj komentar me je prav pobožal: "ful dober attitude" ... aprišijeted. :)
    Pridi me še kaj pogledat ... pa hvala Jonasu, ki te mi je "poslal". God bless him!
    p.s. če na kaj v lajfu pazim, so moje očke: very sensitive stuff ;)

    ReplyDelete
  7. @Matias - :( veš, da mi je ful žal da nisem vseh pofotkala, bile so itak vsaka po svoje zanimive: itak pa ne smem izdati favoritke, ker ... BB is whatching ;)

    Mančika - hvala, pikica :)... ko sem prejle gledala seks v mestu in je Miranda rekla mr. Bigu "Go, get our girl", sem pomislila nate, kako bi ti rekla: "Idi po NAŠO" :)

    ReplyDelete
  8. Ni je, bledlo se mi je, sem že pojasnila. :P

    ReplyDelete
  9. Oh, Nimfi ... moje srčece sem nekako zlepila nazaj: se celi ful hitro, hrastic sploh ne bo (imam tisto kremo), skratka ni hujših posledic ... boš videla jutri ;)

    ReplyDelete
  10. Težko že čakam ta dogodek. :))

    ReplyDelete
  11. Uh, yeah ... I bet you do (I gues I should pack for two days :))

    ReplyDelete
  12. piki, prinesi prosim fotkič jutri s sabo, ljudje (working abroad) želijo mojo samsko sliko, brez tebe v naročju ali marčija zadenjski.

    ReplyDelete
  13. Haha, kot da ga kdaj nimam s sabo :))

    ReplyDelete
  14. Srdjan - meje moje tolerance si prestopil s temle neokusnim komentarjem. To je tudi prvi komentar (spamov ne štejem), ki je bil zbrisan na tem blogu in upam, da mi tega ne bo treba nikoli več ponoviti.

    Do I make myself clear?

    Cheers!

    ReplyDelete
  15. Srdjan, ne gre za toleranco pred seksualnimi praksami, kjer že s svojo domišljijo verjetno težko konkuriraš, temveč za (ne)toleranco pred neokusnimi in neumnimi komentarji, kot so tvoji.

    Saj drugače se ne zdiš slab dečko in se mi zdi, da se punce na temle blogu še kar trudijo biti prijazne s tabo, a če se boš sramotil s takšnimi primitivnimi izpadi, ti ne bo uspelo očarati prav nikogar.

    Skratka, dej se malo umiri, nihče ti noče nič žalega in je lahko prav fino, če boš nehal žaliti ljudi, ki jih sploh ne poznaš. A se ti ne zdi to mal bedno?

    ReplyDelete
  16. Lej Srdjan, dej mal premisli o vsem skup. A res ni nič drugega, s čimer bi vzbudil pozornost pri drugih kot da delaš bedaka iz sebe?

    Ker to ne samo da je najbolj bedn možn način za vzbujanje pozornosti, ampak se ga ljudje zlo hitro naveličamo.

    Res ne štekam, od kod ti ta potreba. Noben ti nič noče, ne poznamo se, js bi rad verjel da si čist OK dečko in bi rad, da če te kdaj po naključju srečam, te lahk povabim na drink, ne pa da si mislim "ker kreten".

    Pa dej zdej mal zadihej preden se lotiš naprej sramotit samega sebe in pomisli, če je to res to, kar hočeš...

    ReplyDelete
  17. Srđane, res je, uboga sem, šele zdaj sem namreč prišla s šihta in tam se zaenkrat nimam za kaj cmeriti.

    Tudi tvoji komentarji me že od vsega začetka ne spravljajo v jok, še manj pa v smeh, zame si povsem nepomemben faktor pri vsaki zgodbi, tudi če bi te moj rad peljal na pir. ;)

    Lupčka nazaj. ;)

    ReplyDelete
  18. Jaz bi tud šla z njim na pir!!! Srdjane?

    ReplyDelete
  19. Srdjan masturbira, my gues ...

    ReplyDelete
  20. mislim, da se je treba učit od marte, kako se srdjana kroti - s trdo roko, po moško, in ne s človečanskimi pridigami. to je balkanc, poglejte njegov fris, aaaaaa

    ReplyDelete
  21. Mančika - in ti veš, kako za malico popapcam takšnele nadebudne fantičke ;)

    ReplyDelete
  22. Sama imam sicer meso sila rada, ampak tole bi blo pa za moj želodček vseeno preveč. Enostavno mi ne potegne. Upam, da vsaj kakšna njemu. ;)

    ReplyDelete
  23. bravo marta in ostali komentatorji!

    ReplyDelete
  24. Wiiiii, Srdjan, lej ko se s tabo ukvarjamo, wiiiiiiiiiiii kk lepo, ja bogi bogi bogi, dej še dvojno salto nazaj naredi, da se ti bomo še bolj smejali, wiiiiiiiii...

    ReplyDelete
  25. Moji nečimrnosti 30 komentarjev gode, ne gode pa to, da je govora o Srdjanu, ne o meni ;)

    Srdjan, kako se boš oddolžil?

    ReplyDelete
  26. Mikrofoni so mi bili vedno ljubi, blontnost pa (vsaj jaz) v vsakem trenutku rada priznam. ;)

    Martica, lupčka tut teb. :))

    ReplyDelete
  27. Blontnosti vračamo svoje dostojanstvo, si hotela reči, ne? ;))

    Grem gledat zadnji del Seksa v mestu, da vidim če bo to blondinko C. končno srečala pamet ;) lupčkiiii

    ReplyDelete
  28. No, pa ga glejva skupaj. ;) *****

    ReplyDelete
  29. joj kok ste dosadni

    ReplyDelete