>

Wednesday 28 March 2007

The Mother of PUNK

Nina Hagen mi je danes dala nekaj zelo po membnega and I have to share it with you … Ko sem gledala tale njen nenormalno hud video “NY, NY”, sem vedela, da je persona, ki me lahko marsikaj nauči. In res … Odsrufam na njeno myspace stran in tam me že čaka njen najnovejši post. Magic!
Začne se z noslovom HO’OPONOPONO! Sporočilo ideologije, ali kako naj bi temu rekli, je popolnoma preprosto, takole gre: “Če želiš rešiti problem, katerikoli problem, delaj na sebi,” pravi Ihaleakala Hew Len, terapevt, ki je ozdravil krdelo kriminalcev - brez, da jih je sploh videl. Misliš, da gre za urbano legendo?
V sebi nosimo delčke Nezavednega uma od vseh pomembnih ljudi v naših življenjih. Ho’oponopono pomeni z njimi “narediti pravo stvar” in sicer tako, da jih podpre in očisti našo “genologijo”, prav tako očisti naše odnose z drugimi ljudmi v naših življenjih. Preberite si, če vas zanima celoten proces. Jaz verjamem vanj. Vsekakor si velja zapomniti vsaj tole:

"Whenever you want to improve anything in your life, there's only one place to look: inside you. When you look, do it with love."

I love myself & you, Nina Hagen. And I olso love the person who told me about her. 10x

14 comments:

  1. U najs, tole je bil pa nezavedni navfih za eno fotko mene. Matr, a se to tut dogaja?!

    No, vse nasvete bom pa jutr prebrala, dons prezmatrana za mislt. :(

    ReplyDelete
  2. Ti bom jst poslala eno fotko, ki sem jo ta vikend naredila (avtoportret) na WC-ju. Ista je!!! Takole s čikom, edino make up ima Nina dosti boljši - mojega ni blo ob petih zjutraj več! ;))
    Vse se poklapa. Če ne bi bilo te fotke mene na WC-ju, ne bi bilo posta (fotko - naslovnico sem najdla šele danes) in čisto na koncu koncev ti nikoli ne bi imela take fotke sebe ... zdaj pa jo boš ;)

    Life is full of magic!

    ReplyDelete
  3. Opa, opa, sj še tistih nisem dobila, ko si me zadnjič zlorabljala, packa. :P

    Spat. ;)

    ReplyDelete
  4. Zdele dobiš! Une od zadnjič pa ti ne bom dala dokler ne naredim eno hudo ;)

    ReplyDelete
  5. Btw ... do sobote mormo narest fotko: Just-the-tree-of-us ;)

    ReplyDelete
  6. Happy "tree" friends - ahahaha!

    ReplyDelete
  7. Ja prlet. Jst sicer delam vsak dan do devetih, ampak sej loh prespiš. :))

    ReplyDelete
  8. Nimfa - sometimes known also as treehugger. Ampak to resno. :))

    ReplyDelete
  9. Treehuger is in my world a pioneer of threesome! Hahhaaaaa!

    ReplyDelete
  10. je moralo bit pa res žgečkljivo

    runner

    ReplyDelete
  11. Yo, Nina Hagen je res nenormalno zakon oseba.

    ReplyDelete
  12. Hi

    Dr Joe Vitale did the Foreword to my book "The Titus Concept Money For My Best and Highest Good" and Dr Hew Len also endorsed it.

    They are both great individuals!
    Their new book together is going to be an awesome book!!

    Al Diaz
    www.thetitusconcept.com

    ReplyDelete