>

Sunday 26 August 2007

Fotoshooting za ELLE

Včeraj smo na tržnici počeli tole, glej video. Aleš me je začasno preimenoval, postala sem Smarta. Prav fletno smo se imeli, brez dvoma pa so tokrat še posebej uživali tisti, ki so prišli na sceno s svojimi "škljoc mašinami". Sama fotkala nisem, med držanjem odbojnika pa sem - priznam - v nekem trenutku, ko je bila svetloba popolna, pomislila, da bi se s Korano z veseljem odpeljala en krog. Malo je tako sproščenih in zabavnih punc. Oziroma: malo je tako luškanih, sproščenih in zabavnih punc.

EDIT: vsi, ki ste (boste) na blogu objavili fotke, tukaj je prostor za vaše poste, torej: Anže, Had - še enkrat ;), Tamala, linki sledijo, moram spat LOL ...

7 comments:

  1. Je blo kar kul. Dobro da smo meli tebe, da si odbojnik držala =).

    ReplyDelete
  2. Meni si se kar malo smilila s tistim odbojnikom, sam hej, je pa dobr za mišice, kaj? :)

    ReplyDelete
  3. Anže, it was my pleasure :)

    Mojca, jep, včasih človek med delom ubija par muh na mah ... in kakšna je večja od druge ;)

    ReplyDelete
  4. So stvari ki nikoli ne dobijo prave potrditve dobrega dela.
    Ena od njih je prvilno usmerjanje odbojnika!

    ReplyDelete
  5. No pa sej, važno, da je bla muzika dobra pa luštne bejbe katere smo veselo fotkal :)

    ReplyDelete
  6. Sploh ko smo lahko vse hkrati =):

    http://www.vodovnik.com/photo/elle/images/DSC_0238_238.jpg


    A ne tamala? =)

    ReplyDelete