>

Tuesday 3 July 2007

7 naključnih dejstev O MENI

Pheeew ... dolgo me ni bilo. Saj tale veriga je še in, al' kako? Anywayz, bila sem izzvana od Miss Nymphee in Pike ... verjetno še od koga drugega, excuse my ignorance. Tale neključna dejstva so tistim, ki ste z mano kdaj preživeli več kot pet minut, že znana, večini od vas pa - vsaj upam! - da ne. Evo, skoraj čisto gola stojim pred vami ...

1. V šestem razredu sem ušla od doma. Skrila sem se v sosednjo koruzo, po celem dnevu iskanja pa me je v njej našel naš pes. (Hvala bogu, bila sem že res lačna!) Razlog je bil v fotrovem nespoštovanju moje takrat napol pobrite glave … in dooolgega čopa, ki je štrlel iz nje. Od takrat naprej z mano doma ravnajo v rokavicah.
2. Padla sem na zagovoru diplome. Ni se mi zdelo, da se moram nanj še posebej pripravljati, saj sem smatrala, da je zadeva zgolj formalnega značaja. Naredila sem jo v drugo, ko sem z veliko muko preletela, kaj sem vanjo natipkala.
3. Pred 10 leti sem pisala za modno rubriko tiskane in on-line revije Dee Jay Time. Kmalu so se začele fotografije in teksti vse bolj vrteti okoli seksa in manj okoli mode. Logično je bilo 'prešaltati' na Cosmopolitan, s katerim sodelujem od prve številke do danes.
4. V letih 2000 – 2003 sem štirikrat obiskala Afriško celino. Prepotovala sem Tanzanijo, Kenijo, Zambijo, Botsvano in Namibijo. Highlight? Pripadnik enega zadnjih še živečih grmičarjev iz plemena Hadzabe v Tanzaniji mi je z lokom in puščico ustrelil pegavko (divjo kokoš), ki so mi jo potem zapekli na ognju. Bolj prvinsko od tega ne gre.
5. Sem 70% heteroseksualna.
6. Moj edini “one night stand” v lajfu se je končal s pravo ljubeznijo, ki zdaj traja že skoraj štiri leta ... včeraj sva se recimo vrnila iz medenega vikenda v Moravskih toplicah. Okej - s štirimi besedami? True Romance par exellance.
7. Najbolj ponosna sem na to, da sledim svojim sanjam.

Izzivam pa sedem prijateljev, da povejo o sebi sedem stvari. Izbrala sem takšne, ki so v večini začeli blogati pred kratkim in ki so z mano že kdaj spili kakšno pivo (oziroma vsaj dve): Jure Murko, Babaloo, Aleš B., Jernej M., Goya, Ahac, Matjaž. (Lili, ti si pa že povedala :)

10 comments:

  1. fakt #5 se mi zelo dopade ;)

    ReplyDelete
  2. Men tud. Sem takorekoč večinski deležnik :P

    ReplyDelete
  3. Me like you :) razmišljam že en čas, da bi se obrila na nulo (po glavi:), pa nočem, da mat fršlok:D Že z dolgih na kratke je bilo trimač za njo:D
    P.s.: a pol si bila v Portorožu predprejšnjo soboto? :>

    ReplyDelete
  4. malo offtopic..si bila mogoče včeraj, v torek, zvečer kaj na metelkovi? da vidim, če dobro vidim na daleč, hehe.

    ReplyDelete
  5. @ana - oh, verjamem ti stoprocentno ;D

    @grega - ummmm ... večinski deležnik 70% ... okej, zdej pa še razloži lepo po kmečko - da bom še jaz štekala :P

    @špelca - starši zmorejo prenesti več, kot si mislimo ... fino pa je tudi, da mamico kdaj pa kdaj spomniš, da živiš zase, in ne zanjo ... so: DO IT 4 URself ;)
    In NE, tista v Portorožu pa ziher nisem bila jaz. (Ko bom jaz, boš takoj vedla, haha

    @kanon - dobro opazuješ, BLA SEM včeraj zvečer na Metelkovi. Hm ... nekaj se spomnim ... ti bil to ti, smehljajoč?

    ReplyDelete
  6. uh..me je pod drugim imenom logiral (kanon), ja..jaz sem bil tudi, malo za nami si sedela z neko prijateljico, se spomin ne vara. mi smo se pa tam pod lučjo matrali z igranjem diabola (jaz - svetlo modra majca, hehe).

    ReplyDelete
  7. hey, babe:D

    doma sem, pakiram, pomagam in se dolgočasim... dež me spravlja v čudno voljo. včasih mi res paše, ampak danes eden tistih dni...

    mal mi je gadno, da se neva nič vidla preden grem na morje(jutr ob 5h zjutraj bojda:P), tko da le glej, da me izkoristiš (in mojo barvo) takoj, ko pridem nazaj, da bova ustvarla mal *magic* . wouldn't hurt, ane?:D

    anyway, pridna bod, uživej, pa javi se kej...

    ReplyDelete
  8. hvala! :) drugič te bom zagotovo pocukal za rokav - sem te hotel že tokrat, pa sem se zadnji hip premislil, hehe.

    ReplyDelete
  9. Sem 70% heteroseksualna

    kako pa izkoristiš potem tistih
    30% -česarkoližesi???

    Hvala za poduk

    Saso

    ReplyDelete
  10. @sašo - nekatere ljudi pač privlačijo ljudje, ki v sebi združujejo oba pola, moškega in ženskega. In ko najdeš v neki osebi tisto razmerje, s katerim se najbolj poiztovetiš tudi sam, je to potem 100% "izkoristek" ali pa "perfect match".
    Mislim, da nekateri ljudje ne razumejo, da so tisti, ki bodisi niso 100% hetero ali pa 100% homo usmerjeni lahko popolnoma srečni le v monogamnem odnosu z enim ali drugim spolom: jaz pravim, da ne gre za to, da potrebujejo oba spola, gre le za to, da so srečni, če najdejo razmerje obojega v enem človeku.

    Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje. :)

    ReplyDelete