>

Saturday 30 June 2007

Plastik FANTASTIK

Ne le ženske, tudi moški vse bolj podlegajo trendu plastičnih operacij. Pri tistih, ki si operirajo penis, gre za sindrom slačilnice. Saj veste, zdi se jim, da imajo prav vsi večjega.

Moraliziranja o tem, ali je lepotna operacija stvar posameznika, ki se odloči, da bo določen del svojega telesa dal pod nož - ali je to problem nekoga tretjega, so le eden od primerov bizarnosti dvojnih meril naše družbe, ki po eni strani nekaj obsoja, po drugi pa se naslaja ob gledanju oddaj popolne preobrazbe. Kakorkoli, počasi se bomo pač navadili, da bo, kot je že v ZDA in nekaterih državah evropske unije estetska kirurgija postala tako normalna, kot je obisk frizerskega salona. Ja, a ženske pridejo v tem primeru zamenjat precej več kot le frizuro. Statistike kažejo, da še vedno daleč največ primerov popravljanja nosu, na drugem mestu je odstranjevanje maščobnega tkiva, sledijo pa jim – nismo presenečeni - operacije prsi. A zadnje čase se tudi vse več moških ne zadovoljuje le s tem, da so uspešni in duhoviti, še manj pa je nekaterim v uteho, da je “važna le tehnika, ne pa velikost.” Novi strokovnjak v Glumićićevi proizvodnji lepote, kirurg dr. Ivo Džepina iz Zagreba, ki izvaja tudi intimne lepotne popravke moškim, pravi: “Tabu se počasi ruši, povečevanje penisa moškim vrača samozavest, ki precej prispeva k izboljševanju njihovega seksualnega življenja. Veliko več jih je, kot si mislite. Kar 8 odstotkov vseh moških pacientov se odloča za ta poseg.” In kar predstavljajte si: ko se takole zaiskri med njim, ki je obogaten za nekaj centimetrov svoje moškosti in njo, ki je končno vzbrstela v prsnem košu … je njuna sreča lahko še bolj popolna? Vsekakor tržna niša za še en resničnostni šov.

Avtor: Marta L.
Foto: Jason Wuaman

7 comments:

  1. Dokler medicina ne bo iznašla načina za "lepotno operacijo" možganov, bomo priča le iskricam, ki hitro ugasnejo in drgnenju ogromnega kurca po potki mimo ogromnih jošk. :)

    ReplyDelete
  2. Normalni ljudje dobijo normalne (stalne) partnerje (ne govorim o mladini:D), ki jih sprejemajo takšne kot so.

    Ok to je čez lužo mal drugač se mi zdi...:/

    ReplyDelete
  3. pa amanda lepore je zakon, looool:D

    si vidla komad od cazwella, kjer se ona tud pojavlja not?:D smešno... naslov je (kako presenetljivo) it's all over my face:D poišči na youtube

    anyway, matty's commin' home tomorrow. a kr začnem telovadit. swimsuit edition?:D lahko pa bi to izvedla ko pridem z morja ko bom zlatorjavo zapečen kot nedeljski piščanec? hmmmm:D let me know:)

    ReplyDelete
  4. Mislim, da se ljudje operirajo, ker pač imajo možnost, ker jim medicina to dopušča. Tega ne obsojam, če so po operaciji srečnejši in bolj samozavesti, zakaj pa ne. Sama sem tri četrt življenja do zdaj sanjarila o popolnem nosu, lepem, fotogeničnem, manekenskem..zdaj pa sem se nekako sprijaznila, da jemoj, del mene in da odraža moj karakter.. In se tudi sama šalim na račun le-tega. Saj nihče ni popoln, right?

    Ok, res proti sem pa liposukciji, sploh ko vidim eno tuki, ko se baši in baše celo leto..pol gre pa pred poletjem na liposukcijo.. lani je celo izjavla, ko so ji učiteljice povedale, da je njen sinček overweight, češ da ga bom čez 2 leti peljala na liposukcijo. To pa je problem pol.

    Nič, neham bluzit :D
    P.S. Dober članek, sploh zadnji del ;)

    ReplyDelete
  5. Jaz sem srečna, če zjutraj ne zaspim avtobusa, nekateri pa so srečni, če imajo plastiko v joškah. Sto ljudi, sto čudi :D Mene ne moti.
    Ej Marta, a si bila ti prejšnjo soboto v Portorožu na plaži tam v lokalčku pri toboganu? Oranžne kupačice? :) Sem na hitro videla, pa se mi je zazdelo, da bi lahko bila ti. ;)

    ReplyDelete
  6. Včasih mi ni blo kul in tudi še zdj se mi zdi kot je morska rekla... Ampak po drugi strani, sej tatoojanje in pearcanje je tut okraševanje telesa - enim gre za to, da bo čim bolj vidno, drugim pa, da bo čim manj. Pač če se nekdo hoče izrazit skozi velke joške ali pa čez zmaja čez pol hrbta pa naj se.
    Kar pa se lulekov tiče, pa mislim da bi redko kateri moški rabil "popravek". Pa še tisti bi raje šli v seks šop in bi na žensko dosegli enak (boljši) učinek. Če si ga pa večajo, da sebe rajcajo in se pred kolegi hvaljo, jim pa ni pomoči.

    ReplyDelete
  7. Jaz osebno pa sem za Amando Lepore, Michaela Jacksona in podobne ... če že popravljaš, daj vse, kaj boš puščal kak centimeter naraven! To je to!!!

    ReplyDelete