>

Monday 18 June 2007

Sanja Grohar, I HEAR U

Naša ljubka Playboyeva zajčica leta se na svojem novem Playboy blogu opravičuje svojim najbližjim, ker jih zaradi svojih obveznosti nehote zapostavlja. How can I say ... dotaknilo se me je do srca, ker jo še predobro razumem, zato sem ji tudi napisala komentar. Ne boste verjeli, ampak tudi "zadeta od lajfa" ima majčkeno slabo vest. Hja, čeprav se vedno glasno branim, deep down vem, da ... da ... se moram včasih ustavit, kot mi je včeraj materinsko svetovala moja prijateljica. Hej, saj smo že vsi slišali za "izgorelost"? Smo. But still, can't help it (yeah, there is allways a BUT) coz' when you get into a serious strung out of life addiction, "the tendency is you push it as far as you can".

Fotka: Marta Lamovšek

3 comments:

  1. ma brez veze se ustavt...
    a veš, kako filozofijo treninga je imel pokojni alpinist Šrauf?
    terat do konca, do koder moreš. pol pa še nazaj :)... lp p.

    ReplyDelete
  2. Ha..elektronsko opravičilo ali kako biti še bolj neoseben in s tem izgubljati čas, ko pa bi lahko namesto tistega sestavka raje poklicala svoje tako zelo bližnje in rekla z njimi besedo ali dve na to temo. Sicer pa sem mnenja, da imaš v življenju toliko obveznosti, kolikor si jih sam naložiš - in očitno nekaterim preobremenjenost ustreza, to postane njihov način življenja. Ah, kako je življenje lepo. :)

    ReplyDelete
  3. Polona: ni panike, v bistvu se držim itak zadnjega stavka ;)

    Rookie, življenje je res lepo, ja - to pa :)

    ReplyDelete