>

Monday 14 May 2007

Ena o PORNIČIH

"If you can't beat them, join them". Ko preberem tale moto, se najprej začudim, saj se mi zazdi, kot da sem ga jaz izumila - if you know what I mean? No ja, očitno nisem edina, ki ga je vzela za svojega, kar pa me niti ne preseneča, glede na to, da sva z "razočarano gospodinjo" Nimfi že zdavnaj ugotovile, da nama skozi možgane tu in tam šine prav srhljivo podobna stvar ... Pa poglejmo, kaj se mi je zdajle zabliskalo. Spomnila sem se, da sem pred časom za moj ljubi Cosmopolitan napisala članek o sedmih zmotah o moških in seksu. Med sedmimi je bila - guess what - tudi ena o porničih. Preden me kdo po krivem napade, da kvarim današnjo mladež, bi izrazila svoj osebni pogled na tematiko: zelo podpiram gledanje porničev (hej, lahko bi bila ženski Max Modic!), zavzemam se za masturbacijo (hej, kdo je lansiral 101 izraz za to?) in sem nasploh za vse vrste poživitev seksualnega (in neseksualnega) življenja. Kar pa absolutno ne podpiram, pa je to, da si moški premalo vzamejo porniče za navdih in preveč za edini vir seksualnega užitka in nimajo nobene prave volje in energije za going down and do it dirty - in seveda govorim o tem, ko je partner/ica vsa voljna in "pri roki". Saj se razumemo, kajne? Okej, zdaj pa lahko preberete.

Najbolj gledana filmska zvrst - porniči!

Mit: Moški zaradi vedno pogostejšega gledanja porničev postajajo vse bolj potrebni seksa.
Realnost: Resnica je obratna – po najnovejših raziskavah seksualnega vedenja Velike Britanije – bolj ko jih gledajo, manj seksajo! Dejstvo je, da je pornografski material lahko seznanjanje s spolnostjo za marsikaterega najstnika (in najstnico). Nekateri jih nehajo gledati pri petnajstih, drugi obdržijo ta ‘konjiček’ vse življenje. “Razloga za paniko ni,” pravi eden od njih. “Pornič ni čisto nič drugega kot navaden film, katerega prvinski namen je prikazovanje spolne prakse. Ker večino ljudi seks močno zanima, bi bilo čudno, da nas ne bi zanimali tudi porniči.”
Poglobljene raziskave poročajo o manj lahkotnih posledicah. Seks terapevtka Ursula Ofman opozarja: “Žalostno je, a pogosta uporaba pornografije lahko resnično vpliva na odnose z ženskami. Zadnje čase je vse več mladih moških, ki se ne morejo vzburiti z žensko, nimajo pa te težave, kadar ‘so na internetu’. Če so fantje nenehno izpostavljeni nerealnim ‘vedno pohotnim’ podobam žensk v porno filmih, začnejo gojiti nerealna pričakovanja do žensk, kar lahko privede tudi do strahu pred resničnim razmerjem.”
Namig: Psihologi so prepričani, da se moški počutijo ogroženi nad ‘čustveno močjo’, ki jo ženske uporabljamo nad njimi. “V nasprotju z realnostjo je v pornografiji njihova avtoriteta nedotakljiva: tam so ženske voljne in hvaležne služabnice.” In kdaj je znak za alarm? Zaskrbi naj te, če tvoj moški raje masturbira med gledanjem porničev kot da bi seksal s teboj. A ne bodi prestroga, če mu je to res zgolj občasna zabava ali ‘učilo’, kot radi rečejo partnerici. In če pravi, da tega NIKOLI ne pogleda? Pripelji ga v naše uredništvo, želimo ga spoznati!

Design: Grega F.
Fotka: Marta L.
Celoten članek je obljavljen na portalu Cosmopolitan

3 comments:

  1. Tile Frasovi masterplani se pa po bolgih širijo kot virusi. :)

    Fotka je za moj okus odločno preveč komercialna. Sicer dobra a že videna. Ne čisto v taki obliki ampak v enaki variaciji. Drug objekt, druga reklama, druga dežela, drug oglaševalski medij.

    Ampak kaj češ. Za moje pojme se je komercialna fotografija itak že davno izpela. Na plakatih in v časopisnih oglasih že dolgo nisem videl kaj res izvirnega. Večinoma se pojavljajo ene in iste variacije. Ampak to še ne pomeni, da nekatere niso dobre. ;)

    ReplyDelete
  2. Okej mal popravka.... mal sem že "čez les," ker že pol dneva tipkam neka navodila za uporabo.

    Torej, stavek
    "Večinoma se pojavljajo ene in iste variacije."
    bi se moral glasiti:
    "Večinoma se pojavljajo variacije enih in istih motivov."

    Mislim, da je pomen drugega stavka malce drugačen . :)

    ReplyDelete
  3. Krtek, se kar strinjam: fotografi imamo pri komercialnih projektih večno dilemo - "ubogati" naročnika ali ne? Če klikneš eno od notranjih fotk, pa je tudi ena, kjer si je Max veliko bolj podobnen, tista resna.

    ReplyDelete