>

Thursday 10 May 2007

Cheeky Sanja Grohar



Uuuu, en videoposnetek iz včerajšnega snemanja Liscinega kataloga (linija Cheek) s Sanjo Grohar. Od 7h zjutraj do 22h zvečer smo garali kot črne živine! ;) Aleš je spet naredil wicked hude fotke, Mateja G. nore stylinge, Maša B. prelepe frizure, Saša G. krasen make-up, punce iz Lisce čudovito perilo - and last, but not least - Sanja je od jutra do večera bila fantastičen model. Ja, prav sanjsko cheek ... A kot že rečeno: nekateri garamo od jutra do večera. Kako pa kaj vi, ste kaj pridni? Ali bolj sanjarite?

Fotka: Marta L.

8 comments:

  1. A to ste mel filmske luči? Hehe, tale stativ v višini pasu je pa prav Bravničarjev zaščitni znak...Sam ne vem, a te ne pribije stativ preveč na isto mesto? Me zanima prednost uporabe le tega...ker sam nikoli ne uporabljam stativa in rad veliko muvam.

    ReplyDelete
  2. Tudi mi smo pridni! (vsaj jst)
    Drugače pa Sanja meni sploh ne potegne, ni mi všeč, dolgočasna je, nekakšna kopija Nine Osenar, bljeh uglavnem.

    Se sreča, da živimo v svobodni državi in imamo pravico do svojega mnenja. :)

    P.S. V četrtek pri firzerju sem prebrala članek iz Playboya..

    ReplyDelete
  3. Seveda smo pridni. Poredno pridni. Tok smo pridni v svoji porednosti in poredni v svoji pridnosti, da se oblaki kar zaletavajo od zmede, ko švigajo nad našimi glavami. :)

    Sanje ne bom komentirala kot osebe, ker je ne poznam, na fotkah je pa videti v redu.

    ReplyDelete
  4. @peter - uh, o prednostih le tega ... to je pa za debato ob kavi ;)
    @zala - zelo sem vesela vsakršnega mnenja, itak! hej, kdaj bo že konec šole? :)
    @morska - "poredno pridna" je biti definitivno the ultimate ;)

    ReplyDelete
  5. Kdaj greva pa na kavo:)?

    ReplyDelete
  6. Na mejl tvoj telefon, pa bova enkrat najdla en terminčič ... Svetilnik, here we come!

    ReplyDelete
  7. aaaa

    do glave se mi kr dopade:D

    ReplyDelete
  8. Marta, še 3 tedne, pa se znebim za 2 meseca šolskih klopi.. komaj čakam :)

    ReplyDelete