>

Thursday 22 March 2007

Zadeta od SLADKE Ursule Rucker

Diplomirala je iz novinarstva in se nameravala ukvarjati s pisanjem reklamnih besedil. Namesto tega je postala ena prvih ustvarjalk filadelfijskega poetičnega preporoda. Iz nje govori Resnica, poznavanje ženskih vprašanj do suženjstva, ljubezni, seksizma, politike in še marsičesa, in ima to osupljivo sposobnost, da ZADANE z milo in osupljivo liričnostjo, ki ji ni para. Doživetje Ursule Rucker v Cankarjevem domu lahko opišem z 'urbano kulturno poslastico', natančneje pa, da sem 'zadeta od lajfa', BIG TIME. Tisti, ki ste bili na koncertu - veste, o čem govorim. Je kdo od vas morda bil? Please, share ...
Do danes nisem vedela, kdo je bila Ma'at. Egipčanska boginja resnice, ravnotežja, reda - od tu je Ursula črpala navdih - mislim, da lahko od tu črpamo vsi. Ritmične zgodbe vsakodnevnega boja, postavljene v zvočna okolja nekje med jazzovsko klubsko glasbo, atmosferskim drum'n'bassom in minimalnimi hip hop hibridi, so presunile občinstvo od Tokia do Capetowna. Sooo no mainstream. Če ste tudi vi radi zadeti v najbolj sladkem pomenu besede, potem jo preprosto morate vsaj slišati, če ne že doživeti ...

Fotka: iz njene spletne strani

10 comments:

  1. Ja, dobro nam jih je napela. Pošten show, 2 uri, dobri so, vsi trije. A si bila čisto do konca? Je bil še drugi bis?

    ReplyDelete
  2. 28.3 bo tud pri meni. jo uletis poslikat? bos lahka ciiiiiiist up close z vip passom :) (to resno)

    ReplyDelete
  3. Do konca, žal mi je le bilo, ker sem bila na balkonu in ji nisem mogla stisniti roke, ko je po koncertu prišla med folk ... pa tudi brez keša (s plastiko) da bi lahko kupila njen cd na prizorišču... čisto me je prevzela, Radikal šik rules! ;)

    ReplyDelete
  4. Ana, don:t tease me ;) se priporočam poleti, zdej pa ne utegnem - žaaaaaaaaaaaal! Glej, da boš šla in zastopala moje interese ;)) Love, M.

    ReplyDelete
  5. joj, tole pa zgleda, da je res nekaj. v Mladini so označili: ne lokalno, ne globalno - vesoljno.
    take presežnike se že skoraj ne uporablja več ...

    kje pa je to pri tebi, Ana?

    ReplyDelete
  6. ok, portugal ... kaj za vraga pa počneš tam, namesto da bi lepo v Lj sneg kidala ;)

    ReplyDelete
  7. hej lubika, me je zelo razveselilo najino snidenje..
    hlacke bojo mmmmmmmmm yummie
    bom se se posebej potrudila zate
    lupckiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  8. Davorka... jaz že cel dan fantaziram samo o teh hlačkah - i'm addicted ... bojim se le, da jih ne bom več hotla dat iz riti!! ;)) no, kot se je že dogajalo z onim krilom, btw!
    Komaj čakam fotoshooting: gonna totally be a nockout ;)

    Superca je bilo danes - kmalu ponovimo :)

    ReplyDelete
  9. Mančika - in res je bilo VESOLJE ... ne, maternica :)

    Srdjan - ignorant SI, but i don't give a fuck either :P

    ReplyDelete
  10. ce ti je vsec ursula, ti bo mogoce tudi laurie anderson (ali pa ti je ze)

    runner

    ReplyDelete