>

Friday 23 March 2007

Škljocni še enkrat, Aleš

Najbrž mi tega ni potrebno posebej poudarjati, but I'll do it anyway ... Aleš Bravničar je zame mnogo več kot le my favorite fotograf - je moj idol in učitelj (takole 'med nami' - rečem mu kar "my master";) - poleg vsega ima še izjemen smisel za humor (pa pustimo zdaj to, da govori šest jezikov). Hja, z njim bi človek delal lahko dan in noč, a kaj, ko mora on kar naprej hoditi po svetu! Upam, da je v tem trenutku že razpakiral svoje kovčke, saj ima (danes!) na SOF-u delavnico o trženju avtorske fotografije. UPAM pa zaradi najine korespondence prek SMSa včeraj:
Jaz: Ako bodeš jutri potreboval asistentko na svojem predavanju ... bi bila pridna in poslušna. Lp, M.
Aleš: Pridi poslušat. Ampak jaz sem trenutno stuck in Algeria, ker je imel avion zamudo. Pokliči me jutri. A.

Stuck in Alegria se morda komu zdi eksotično, a le tistim, ki ne vedo, da (še posebej) na Afriški celini to včasih pomeni čakanje do naslednjega dne! Been there ... A ker sem optimist by nature, ga pridem poslušat v Portorož, zamuda gor ali dol.

Fotka: Marta L. (nastala je, ko smo snemali Playmate of the Year - no, Aleš mi je "uslugo" vrnil takole, 3kratno ;)

16 comments:

  1. A slučajno ti al pa Aleš rabita za vajine foto seanse kakšno osebo, ki bi bila sposobna opravljati dela sherpe, butlerja in oz. katerega koli poklica... samo da je zraven ko se fotka.... zajčiče, srnice, lisčke, mucke in ostale ljubke žverce :-))

    ReplyDelete
  2. Evo, odvisnica se vam javlja iz Sof-a!! Navdušena in zelo ponosna na "mojega mastra", ki svoje bogatno znanje tenkočutno lansira skozi zabavo in naredi to v Casablancinem slogu! Vtisi so fenomenalni, ve se, kdo je največji CAR naše podalpske deželice! Bravo, Bravnie ;)
    Hudo luštno je bilo, a to je šele začetek: zdej se grem malo posončit in do Anike, zvečer pa se spet vidimo na žuruuuuu-hu-hu ...

    (moto večera: zadeta od sofa ;) ali pa zasofana od ljafa ;))

    ReplyDelete
  3. Someone - vse zavisi od tega, kaj lahko ponudiš in če si pripravljen/a garati.

    5. načelo vrhunske fotografije (od petih)

    "Bližnjic ni. Vsi se pošteno trudimo."

    ReplyDelete
  4. Am ponudim lahko le vestno delo ker o fotografiji drugače pojma nimam. Kar se pa tiče garanja - to sploh ni problem, saj če si v družbi tako seksi punc in še bolj seksi fotografinje to da garaš sploh ne opaziš :-))

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. In? Kako je blo na predavanju? Vidim, da si bla v prvi vrsti.

    Sam sem imel namen priti, pa ni ratalo. Povzetek na SOF-ovem sajtu me je malce razočaral - tista klasifikacija fotografov je iz enega pet let starega Bravničarjevega članka iz revije Fotografija.

    ReplyDelete
  7. @fotoholik: zanimivo predavanje, skoda ker se ni dotaknil trzenja avtorskih fotografij

    @marta: drugic pa povej, da si blogerka :)

    ReplyDelete
  8. @fotoholik - mene pa je navdušilo, ko sem videla, da je tisto klasifikacijo vtkal v casablancino zgodbo, genialno! Ne omejujem se z takšnimi stvarmi, mnogo ljudi tega še ni videlo in niti nikoli nebi, če ne bi tega še tam predstavil.

    @had - saj to je tisto: ves čas je govoril o trženju avtorske fotografije, ves čas ... ;)

    ReplyDelete
  9. @someone - oh, nekdo pa zna deliti komplimente, hvala (vse resne ponudbe na mejl ;)

    ReplyDelete
  10. Ma saj ni panike: govoril sem bolj o sof-ovi novički, predavanja itak nisem videl, čeprav sem si ga želel. Zato me pa zanima, kako je bilo iz prve roke. Takih stvari je iber premalo pri nas.

    ReplyDelete
  11. Gotovo se bo našel kak posnetek. Priporočam, da si prej pogledaš kakšno kultno filmsko klasiko ;)
    Kar najbolj obožujem je, da sem iz predavanja prišla polna navdiha in naredila prvo svojo "poezijo praznine" o kateri je govoril Aleš ... :)

    ReplyDelete
  12. jeap.. jaz sem bil tisti nergac nad winsi.. sem sicer ze hotel ponuditi maca, da bi vse skupaj zacelo delovati.. :)

    o trzenju je bilo skoraj nic govora.. kajti definitivno je razlika, ce si znan, ali pa popolnoma neznan in poskusas svoja dela, oz. sebe trziti :)

    ideja o poeziji praznine mi je bila zanimiva.. ampak prva fotka iz opatije je bila na zalost cudna..

    sicer pa predvidevam, da bo zelo veliko ljudi poskusalo posnemati to "melanholifotografijo", ker je preprosta in je res odraz trenutka, ki ga najdes

    ReplyDelete
  13. Ravnokar me je zbudil zelo fin telefonski klic: z Alešem sva ta vikend na morju in fotkava miss Universe :)

    Glede trženja: biti na sceni in to, da se držiš določenih pravil in se zavedaš, da sam ne boš nikamor prišel - "trženje" je tukaj to počasno pripravljanje terena na to.

    Had, nekaj mi je reklo da si to ti :) ja, tudi sama sem si nisem mogla pomagati in sem se oglašala v protest "to so pa pc-ji" - ce pa je res: takole se to vidi, da ti PC dela samo štalo povsod :))

    ReplyDelete
  14. @srdjan - shut the mac up ;)

    ReplyDelete
  15. zajklja ima preozko

    runner

    ReplyDelete