>

Friday 24 August 2007

Zadeta od STRAHU

Verjetno je oseba, ki mi ravnokar poslala tale link z videom, zaradi katerega sem se "pokakala v hlače", razmišljala tako, kot razmišlja nekdo, ki nima svojega lajfa in identitete dobesedno raztrosenega all over Google. Najprej sem jasno pomislila, da gre za joke. Gledam in poslušam "breaking news" ... Ne, nenadoma ni mi bilo prav nič smešno. In fact: v lajfu se še nisem tako ustrašila!!!
Blizu tistemu, ko sem z avtom zapeljala v prepad, ampak tisto je bila sekunda, dve ... in drugačne vrste strah. Tukaj pa čutiš, kako ti srce razbija v vratu in misliš, da se boš zadušil. Razsodno razmišljanje? Z vsem tem adrenalinom v krvi - no way! Pod tem vplivom še malo dramatiziram, I know. Me pa zanima, če je že kdo od vas to dobil? Was it for you like it was for me?

p.s. Seveda je joke genialen, a vseeno razmislite, preden pošiljate to ljudem s slabim srcem!

17 comments:

  1. Oh shit! Sam bi se zares pokakal!

    ReplyDelete
  2. F** ... sploh ne zgleda kot joke! Jst bi umrla. It's official, I am a "softić" :-)

    ReplyDelete
  3. Huh, pretty shitty. Najprej sploh nisem vedel za kaj gre, dokler nisem videl "grafita". :)

    ReplyDelete
  4. ...sej je joke, samo malo bolan...

    ReplyDelete
  5. To je kakšen pravoveren fanatik skupaj skvačkal, ki se mu zdi sex veliko bolj grešen od ubijanja. Seveda se nimaš kaj bati, a joke je res bolan in na tvojem mestu bi to vseeno prijavil policiji.

    Oni lahko izvejo od koga je to in naj oni ocenijo koliko je to smešno.

    Nekateri razumejo le silo in moč ti maš! Naj ima še tako nesrečno otroštvo in naj je še tako infatilen, mu daj vedeti, da s tabo ni zajebancije. taki ljudje se strašno bojijo ljudi, ki se jih ne bojijo!
    B5

    ReplyDelete
  6. Aja, tudi sam sem šel čez nekaj podobnega. Čekiraj komentarje!
    http://borutpeterlin.mladina.si/?p=206

    Pogumno,
    B5

    ReplyDelete
  7. Aja!!! Šele sedaj sem pogledal do konca - konca! Ha, ha,... Joke's on me!
    B5

    ReplyDelete
  8. Men je res dobra. (A sem bolnik???) Nism si mogel kaj da nebi poslal vsem prijateljem okoli. Ampak so bili vsi navdušeni....sej na konc itak zveš da gre za foro.

    ReplyDelete
  9. Za u hlača "usrat". Pa ne od strahu, pač pa od žalosti kakšni ljudje teptajo to zemljo.
    Vic gor, vic dol, nekje pač so meje dobre ukusa. Sam ne me basat, da je to fora nad katero se navdušujejo ljudje.
    Še enkrat - za u hlače usrat!!! nad ljudmi ki se navdušeujejo nad temi "mojstrovinami"

    ReplyDelete
  10. Tako je, Sašo: nekje so pač meje dobrega okusa.

    ReplyDelete
  11. ni kej fora pali...čeprav sem, ob prebranih komentarjih, pričakoval vsaj masaker. ;)
    Sicer pa, bom pometel pod svojim pragom. Niti slučajno ne vem kako bi se sam odzval na to foro, če bi jo dobil hmmm...v jok pa na drevo ;)
    kar se pa tiče mej dobrega okusa...internet jih ne pozna, človek jih ima pa za relativne in nedefinirane. ČAU!

    ReplyDelete
  12. halooo?????keri pussy-ji pa ste?kje vi zivite?sej je ocitno da je JOKE!mal crnega humorja ne skod.
    in kaj a pol si temu cloveku k ti je poslal to odpisala da je psihopat?a si bla v Miamiju?
    a si tok prbita od lajfa da tega nis opazla? svet se ne vrti okoli tebe ampak okoli sonca!

    ReplyDelete
  13. Pomirita se, "mojca&aleš" :)

    Vse je v redu!

    ReplyDelete
  14. Joj ljudje... Vcasih res pride trenutek, ko me je sram, da mi je ime Mojca. No, vsaj Aleša nimam :-)

    Relaaaaaaaax Leute!

    A je res treba bit nesramen in napadalen do drugih, ce si sam nesiguren vase?

    ReplyDelete
  15. Mojca naj te ne bo sranm. Drugačno dojemanje sveta in zagledanost vase res nista najboljši kvaliteti. Vendar ne pozabimo, da je treba včasih uporabljat 'racio'.
    Brez tega bi bilo naše življenje na tem planetu zelo oteženo, če ne kar nemogoče. Kot vrsta smo uspešni ravno zaradi tega. Če bomo dopuščali našim nagonom, da nas obvladujejo, gremo takoj lahko nazaj med zajce ;)
    Torej kot pravijo: PAMET V ROKE!!!

    ReplyDelete