>

Wednesday 3 December 2008

Blogorola Partee DELUXE

Pheew, včeraj na našem Blogorola disko parteeju je pa žgalo od vročice, a!? Dear friends, vsi tisti, ki trenutno doživljate post-greatparty-efekt, rada bi se vsem zahvalila, da ste ga prišli zagroovat - I love you guys all!!! Objavljam fotko z mojim "Pikijem" Jernejem, ki je, mimogrede, tudi ne-dolgo nazaj zakuhal svoj blog Social Media Soup in Davorko, ki ima prav tako - od včeraj - oh yeah - čisto nov blog Unsuitable life of Davorka Požgan! Naklučje? Kdo mislite, da jo je tako dooolgo prepričeval, in končno uspel prepričat v to? ;)

Anywayz, mislim, da je bila Blogorola disko partee ena tistih nesramno nepozabnih rojstnodnevnih žurk ... Čeprav sem mislila, da sem doživela v Šterki že čisto vse, me je nekajkrat flashnilo, da sem se počutila, kot da sem tam prvič! Razlog je mogoče v izgubi še ene nedolžnosti. Dokaz je tale video - "Prvič v lajfu sem za šankom", to sem povedala vsaj 45x ljudem, ki so bili v radiju 10 metrov ;))
No, moja kariera caprinije barmenke se je končala, ko sem po približno 97ti razrezani limeti globoko zarezala še v svoj prst! (hvala, Marko, za flajšterček :), Oooh, so what, palec me še danes boli, a nadaljevala sem v enaki zagnanosti z diskotiranjem, diskačenjem, nadensdiskačenjem ... in dokumentačenjem, fotke so pa tako ali tako že povsod.
Saj veste ... don't NEVER let the seeds stop you from enjoying the watermelon! ;)

photo by Anna N. (Random!) - ki je tudi novo pečena blogerka, (oh, le kdo je bil pa 'krivec' za to? ;) My girrrrrls!!

8 comments:

  1. Marta,ti bi mogla ustanovit svoj blog klub or sth...bi blo namest blogspot.com, zadetaodlajfa.com...ko si nas že tolk zakrivila....hehe..kiss

    ReplyDelete
  2. pikica, kdaj si pa limete rezala?;) where was i?

    ReplyDelete
  3. No jst sm bil v krogu ljudi, ki si jim vneto razlagala kak si ti prvič za šankom. IN si mi dejansko nardila nek koktejlček z jogurtum.

    Še zdej mam filing da je jogurt v glavi... :D

    ReplyDelete
  4. HAHA, Davorka, ne vem, kje si bila? Mogoče z mojim izvršnim urednikom Simonom v bazenu!!! :))

    Ninčka, tebe žal nisem vidla nič več kot tiste 2 minutki!! Upam, da si se mela fajn, in ja, goooood predlog ;) ful ponosna sem, da sem zakrivila tudi Evil Nino!!:)

    100jko, a ti si bil tisti srečnež? ;) Lepo pozdravčki svojo Dono, ful lepo vaju je blo spet srečat - ful dobr zgledata skup!!

    ReplyDelete
  5. oooo (blush**) hvala Martica :)
    em, drugač pa ful pašeš za šank :) če bi se lahko koktejle filal s pozitivno energijo bi ti pomoje prodala cisterne koktejlov ;)

    ReplyDelete
  6. party je bil hud in mislm da že usi komi čakamo na novega... si je pač treba izmislt kej druzga. A nardimo novoletno žurko? ha ha ha :)

    ReplyDelete
  7. killing two birds with one stone...

    fabulous, fabulous Marta Lamovšek!

    :)

    ReplyDelete
  8. dona, don't make me bloody blush ;))

    petra, yeeea, i'm so IN!

    Anna, Нет, вы сказочные ;)

    ReplyDelete