>

Monday 24 September 2007

Zadeti Google Search

Po zaslugi mojega webdizajnmastra Jerneja, ima 'Zadeta do lajfa' po novem integriran iskalnik "Zadeti Google Search" - najdete ga v sredinski kolonici, takoj pod linki. Iščete lahko simple po Googlu (web) ali pa le po mojem blogu. Opozarjam edino, da ga zaenkrat medejo šumniki, zato, ko boste iskali po ključnih besedah, jih vpisujete brez sumnikov.
In še nekaj me zanima: ste opazili, da se skoraj vsak dan zamenjuje tisti stavek "I'm Marta L. and yes, I ..." Tisti, ki imate moj blog na RSS, tega verjetno ne vidite, ali pač?

14 comments:

  1. marta...tvoj blog je tako ali tako že NAJBOLJŠI BLOG NA CELEM SVETU =)(vsaj zame)..sedaj, ko pa si dodala še zadeti google search..pa nimam kaj za pokomentirati! =) 1A!! in, ja...seveda opazim(o), da se tisti stavek vsake toliko časa spremeni...noro! lep dan...L.L.

    ReplyDelete
  2. Videli videli. :)

    ReplyDelete
  3. LL - ja super tenks - takšne pohvale pa že dolg ne ;D torej še naprej opazuj, ker bo še kakšno presenečenje!!

    sladki, te pa vrei :)

    ReplyDelete
  4. Ne opazimo (re: RSS bralci). Je pa tako prav: človek mora imeti mero! ;)

    ReplyDelete
  5. Ja blog je res super kar se vsebine in rednega updateanja tiče, samo webdesigner bi se pa res lahko malo bolj potrudil. Sam ga nimam, pa lahko rečem da imam grafično veliko bolje izpopolnjen blog - pa sploh ni nič posebnega, ampak vsaj ni čisto basic blogspot template...

    ReplyDelete
  6. Aja, pa ne it gledat moj profil, ker boste tam našli le tri blogspotove bloge, ki jih ne updateam več oz enega še, ampak to ni to.

    Mislim na moj main blog - http://www.peterbernik.com.

    ReplyDelete
  7. tjaša - hvala za info. Ummmm, kdo pravi, da mora človek imeti mero? Kje že to piše? ;)

    pero - čestitam za dobro marketinško potezo ;) zdaj pa obrazložitev: moj webdizajnmaster bi meni že zdavnaj naredil nov sajt, pa žal ne uspem spacat skupaj osnutka (in se odločim kaj bi vse rada) kajti nekoč bom prenovila blog tudi vsebinsko in bo nudil mnogo več kot le blog poste. Tako torej nič ni kriv on, ampak zgolj moja lenoba oz. pomanjkanje časa.
    Priznati pa moraš, da je, čeprav blogspot template - vseeno malo drugačen od drugih ... k'mon, pero? ;)

    ReplyDelete
  8. Ja ja, sidebari so ql, funkcionalnost je ok, sam grafična podoba je basic, če odštejemo par prej omenjenih "bells&whistles"...

    No pa saj blog se bere predvsem zaradi vsebine, zato se pa vračam;).

    ReplyDelete
  9. marta. ih... no... da se ne bi več kot zajček opravičevala nekomu, ki se že dolgo ni pogledal v ogledalo (ker bi sicer videl osla). c'mon.

    ReplyDelete
  10. A zato ker se ceniš?

    Hvala ker si me nasmejala to zamorjeno jutro in mi ga polepšala. Plehkost res nima meja!

    ReplyDelete
  11. Nekateri ljudje v ljudeh vidijo živali. Če to ni zanimivo!
    Tjaša, če sem jaz zajček in Pero npr. osel, si ti potem ... ?

    ReplyDelete
  12. Lahko sem tudi jaz osel. Vsekakor ne bom šla zajcu govorit, da ima dolga ušesa. Če veš, kam pes taco moli oziroma v katerem grmu tiči zajec.

    ReplyDelete
  13. ... in da se podarjenemu konju ne gleda v zobe, ane? ;)

    ReplyDelete
  14. No ja, pa malce bi si bilo še dobro ogledati pravopis pa slovar.

    ReplyDelete