>

Friday 7 September 2007

Ko potrka TRKAJ ...

Haha, vsake toliko najdem kakšno pozabljeno! Ko mi bo prvič v lajfu dolgčas, prisežem, bom na digitalno spravila tistih milijon negativov iz obdobja, ko sem delala kot 'hišni' za Anteno. Nonstop shootings z glasbeniki - za intervjuje, naslovke - pa nimam niti ene same od teh fotk na Flickrju.
Not jet! ;)
Tole sva z Rokom naredila enkrat pred štirimi leti v undergroundu gospodarca - tik pred njegovim koncertom. Ne spomnim se več detajlov, vem le, da je bilo kratko, odbito, plus smeha do ušes. Itak ...

Fotka: Marta L.

5 comments:

  1. Huda fotka :-)

    No vidis, potem si vcasih delala za isto casopisno hiso kot jaz delam zdaj :-) SKoda, da Antena ni vec to, kar je bila.

    ReplyDelete
  2. Hvala!

    A tako to? Kar prijazna hiša je takrat to bila, moram reči. Največ sem delala z urednico Sandro Bratuša, ki je bila - in je še - carica!
    Gospod direktor Sušnik (kolikor sem ga videla) je bil pa tudi zmeraj prijazen - lepo pozdravljam :D

    Mediji nama potem ležijo, em? ;)

    ReplyDelete
  3. Jup ;-) Kot kaze res!

    Jaz sicer delam za Hopla, tako da s tvojimi bivšimi nadrejenimi nimam stika, lahko pa potrdim, da je Dnevnik še vedno ena velika prijazna hiša :-)

    ReplyDelete
  4. No se to da doživim, da bi tebi bilo dolgčas...
    Teh fotk na flacku ne bo ha ha ha

    ReplyDelete
  5. Uf, Marta, tale je pa nora!
    Ti negativi znajo bit zanimivi, čakamo še:)

    ReplyDelete