>

Wednesday 5 September 2007

Big ISSUE

"Kako si," me danes vpraša Karmen. Globoko zavzdihnem in se slišim, da moreče naznanim "poletja je koneeec". Sekundo zatem me notranji glas vpraša, če je to res pravi odgovor. Je res tako hudo, če ni več poletne vročine? Zazrem se vase: priznam, tako hudo spet ni. A nekaj je v zvezi s tem, kar me mori veliko bolj, kot je neprijetno hladen veter v mojih laseh. Nekaj veliko bolj zoprnega. Le kaj bi to lahko bilo, se kdo sprašuje? "Ah, nič ..." in res se problem začne z besedo "nič".

Punce, ste že ugotovile? Jep, to je tisti "nič nimam za obleči."
Sucks, da popizdish.

Fotka: Mert Alas & Marcus Piggott

6 comments:

  1. Mogoče moraš preveriti v kleti / na kašči. :)
    Nekateri imamo navado zimske cunje čez poletje zadegat kam, kjer jih težko najdemo potem, ko vročina popusti.

    Druga rešitev: kje so cunje iz 80ih? (Jaz sem eno črtasto poletno reč restavrirala prav letos. Ni ji sploh bilo videt, razen da jo je izdajal všit logo znamke, ki smo jo vsi dobro poznali, zdaj je pa ni nikjer več).

    Tretja rešitev: šoping. To samo, če imaš toleranco do te discipline. Nekateri moramo prigurat do hromeče bolečine vseprevevajočega dejstva o "nimamkajobleči", da se spravimo k nakupom... Odvisno sicer od lokacije, ampak ljubljanska najbolj priljubljena trenutno ni niti za glavo solate brez modric pod rebri. Ne vem, kaj to je. Vem le, da nočem bit zraven.

    ReplyDelete
  2. Tjaša, hjaaaa ... hvala za tvoje rešitve, čeprav čutim dolžnost zaupati ti, (glede na to, da šepetaš iz garderobe), da obstajajo tudi ljudje, ki med menjavo letnih časov jakne in puloverje izgubijo/posodijo (kar je isto). In tudi takšni smo, večni nomadi, da med selitvami stvari založimo nekam, kjer jih najdemo v najboljšem primeru čez deset let.

    Sovražim šoping iz nuje. Nasploh pa tu v Lj nimajo nic zame. Cunje iz 80 so ze zdavnaj izgubljene. V naši domači kleti so samo se tiste iz 90tih.

    Ampak: sej bo :)

    p.s. je kdo pri sebi najdel moj jeans jacket??? (mango)

    ReplyDelete
  3. marticaa... sevnica-kamnolom-after...jeans jacket pri nas doma, ampak ni mango...mogoče vseeno tvoj??:))

    ReplyDelete
  4. Eeeeeeeeeeeej, a ima patent na rokavih in v pasu????

    ReplyDelete
  5. nope...žal nima patentov... pa drugič:))
    kdaj se spet kaj vidimoo???vas že spet vse pogrešam...

    ReplyDelete
  6. ja, been there, done that :-) Me kar mine volja do vsega, ko hodim po ljubljanskih stacunah in notri visijo stvari, ki jih vecina civilizacije ze dve leti vec ne nosi :-)

    MOja resitev je preurejanje oblacil, ki jih ne nosim vec. Najveckrat so to stare kavbojke iz katerih ratajo super odstekane kikle :-) Priporocam!

    ReplyDelete