>

Thursday 13 September 2007

Another KISS on the Wall!

Some people are hot.

Fotka: Marta L.

16 comments:

  1. čizt (pre)huda fotka! It makes u wanna be in their place:P

    lp,loly

    ReplyDelete
  2. Lepo si povedala :) in res vesela sem, da sem bila včeraj z njima - ker takšni trenutki so meni ... neprecenljivi.

    ReplyDelete
  3. Aleluja - na tej fotki pa je tudi nekaj mojega!!!
    Ni vse samo v frizerkah, pa šminkerkah, pa krojačih - tudi ozadje je važno!!!

    ReplyDelete
  4. Sašo, se 100% strinjam, ampak daj malo bolj razloži no, zdaj me pa razganja od radovednosti ... ;)

    ReplyDelete
  5. Ah simpel.

    Izdelava in montaža fotk kot jo vidiš v ozadju mi reže kruh.

    Kolk sem to dober napisal :-)

    ReplyDelete
  6. Aha, zanimivo ... in res lepo napisano! Tudi kaj fušaš? Jaz bi na črno malo polepila ljubljano z mojimi fotkami ;)

    ReplyDelete
  7. ej, za tebe fušam 24 ur na dan:-)
    Hecam se - seveda bi ti lahko kaj naredil saj veš, da je le resolucija fotk zadostna pa bo Ljubljana spedenana u nulo.

    ReplyDelete
  8. Vavvvvvvvv. Včeraj odkrila tvoj blog in sam še enkrat lahko rečem vavavavavvvvvvv na vse fotke. Če bi moj dragi imel jajca bi šla koj eno takole naredit. Strastna. Polno življenja. Res odlična fotka. Skoda da ni za take finte....

    ReplyDelete
  9. another kiss on the swiss, anede?
    sej so itak vse ure švicarske.

    ReplyDelete
  10. Vem, ta fotka je ena najljubsih ... sploh pa zadnji mesec :)

    TnX!

    ReplyDelete
  11. Kje se lahko prjavim za model? In kdaj spoznam svojega somodela?! ;)
    Lepo.

    ReplyDelete
  12. martica, zdej rabmo še enga v dežju... jest se javljam za modela:D

    btw. natalija is in da town:D ampak potuje takoj nazaj v pariz (se seli, op.p.), ampak se verjetno jutri dobiva na kavi. je pa rekla, da bova mi2 mogla kr prit enkrat na obisk k njej v milano al pa nemčijo (kar nam bo bolj odgovarjalo, je rekla:D). kaj pa veš, na konc boš pa morda slikala 9 upcomming modelov (in mene:D), ne pa samo naju, ha ha.

    mislim da bo to dost, da ti zafila glavo z norimi idejami za tvoj book in podobno:D work it girl!!:D

    se vidmo, right?:D

    ReplyDelete
  13. Marta, kdaj boš poslala datoteke?

    ReplyDelete
  14. Matty, well, somebody knows how to make my day ... :) Oh yeeeeeeeah! :D

    Saso, kdaj bos poslal tvoj mejl na moj mejl? :)

    ReplyDelete
  15. z natalijo sem bil zunaj dons!:D bilo je fanj in sva se prav dobra poštekala. baje bova mela otroka enkrat, ha ha ha. j/k

    kakorkol. sva bla na kosilu+večerji=kočerji v ljubljani, pol pa še v kranju na night cap-u v stari pošti. loads of fun. tko da res treba enkrat narest kej skup:D

    sva pa te prijetno prevlekla čez najine svetleče-se ravno oprane bele zobe, nič bat:D same dobre stvari though:) sej veš, da se mamo radi!! hah a

    skratka. zdj morva kej pametnega sama narest, da pol pokazeva ideje:D pridna bit, pa javi se kej!

    ReplyDelete