>

Saturday 11 August 2007

Kozmični eden po eden

Tala fotka postaja aktualna, ker se s fanti te dni končno fotkamo za Cosmopolitan. Yeeees!!! Recimo, reciiiiimo, da je bilo tisto takrat naše poskusno fotkanje, kajti ugotovila sem, da krotiti štiri fante naenkrat in imeti omejen čas in lokacijo ni mačji kašelj - pa čeprav sem vajena (oh, you better believe it) marsičesa. Torej, končno sem začela z one at the time.
V sredo popoldan sva imela sesion z Matjažem (čisto levi) in oba (ane, Matty?) sva zelo zadovoljna. Precej smeha. Ampak huuuuh, vročeeee. Mislim, da bomo kar v tisti cifri konec septembra.

Fotka: Metka L. (sicer pa fantje z leve: Matjaž, Jan, Kiko, Jon)

5 comments:

  1. še dobr, da sva še enkrat slikala:D

    drgač bi me še linčali...:P

    martica, dejva se potrudit, da bodo čimprej fotke:D

    ReplyDelete
  2. matjaž..nebodi no tako neučakan-in samokritičen...če se mene vpraša si bil že v prvo prfektn!!

    lp,

    asistentka

    Metka L.

    ReplyDelete
  3. Tko kot sem predvidevala za ta mesec smo over ... bo pa res slo v septembra - fantje naj gredo še lepo na morje, da boste vsi lepo zagoreli, ane? :D


    Metka: ko boš vidla tanovo fotko ... ti ne bo nič jasno!

    ReplyDelete
  4. Tvoj ego je uničil kultno gay fotografijo.

    ReplyDelete
  5. mmmm fantje s trebuščki...

    ReplyDelete