>

Friday 3 August 2007

I Hate Blogs & Fuck Harry Potter

"Too much bullshit". Tekst je res težko brati, ker je raztegnjen čez cel monitor in napisan s fontom 24 - ampak, splača se ga skopirati v word, ga sprintati in prebrati ob službeni malici - ali še bolje: med delavnim časom (haha, kot da danes še sploh kdo dela!!?)
No - ne vem, kako sem do tega anti-blog-but-so-funny-and-also-true zapisa sploh prišla, mislim pa, da se je zabava začela, ko sem v google vtipkala Fuck Harry Potter in našla tole.
Zelo sem zadovoljna, če ne kar pomirjena.

6 comments:

  1. Ctrl + "-" je še boljša varjanta za zmanjšat tekst - da ga ni treba kopirat v word.

    ReplyDelete
  2. "Zelo sem zadovoljna, če ne kar pomirjena."

    hehe, me too! Zaradi samega veselja sem šel dva dni pred izdajo knjige na net in jo potegnil dol, čez dva dni, ko je izšla v knjigarnah, pa jo z veseljem izbrisal in se blaženo nasmehnil!

    ReplyDelete
  3. Debata o harryju je res neprimerna, ker je knjiga mišljena do največ 13., 14. leta starosti. In vsi stari fuksi, ki jo berejo, se naj zamislijo nad sabo, benigneži!

    ReplyDelete
  4. Manca -RESPEKT!!!

    ReplyDelete
  5. eeee, manca, mogoče se motim, ampak tukaj ni toliko debata o kvaliteti knjige, kot pa o ljudeh, ki zganjajo okrog nje hrup. In ti so, večinoma, stari fuksi (kot si rekla ti). Torej je ta debata o njih in ne o Herčiju!

    ReplyDelete