>

Tuesday 24 July 2007

NU RAVE punkrockz!

Začelo se je že mesece pred Londonom z nedolžnimi kričečimi plastičnimi CD ovitki (predvsem, ker mi je bilo dovolj tega, da nikoli ne najdem nobenih zapečenih cd-jev), končalo pa z najbolj vpijajočimi modnimi dodatki, kar jih premore moja omara in nudi katera-koli-že mestna štarcuna na 70% off razprodajah.
Kot vse kaže, se je "nju rave movement, ki gre z zadetostjo od lajfa z roko v roki" v mojo globoko zavest dokončno pritihotapil ta vikend, ko mi je Tomica Š., ki je za Mladino o tematiki ravno napisal članek, na našem afterju to soboto dahnil: "Marta, ti greš glede nu ravea v popolnoma isti predal kot Prodigy in Basement Jaxxx." Moram reči, da je to mojemu egu godilo (hell, like I need to say it) in potem se je začelo - big time! Ja, obstajajo fotke ... ;)
Zdaj pa; če se vam ne ljubi pogledat tega videa in pod milim nebom ne veste, kaj je nu rave, vam utegne pomagati tale opis, ki si ga sposojam iz videa:
"Če se zjutraj zbudite, se pogledate v ogledalo in si rečete: "jaz sem idiot" - potem ste nu rave.

"Make party not war" ali kot bi rekel moj friend: "Do it 4 the RAVE!"

Artwork: SuperSuper Magazine

8 comments:

  1. Če samo pomislim, koliko let si vsakič ko se zbudim po prepiti noči zjutraj rečem "ti si idijot".
    Z vso restnostjo ugotavljam da NU RAVE obstaja že vrsto let.

    KJE SO FOTKE grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  2. A tako. Lepo. Zdaj vem. Tale "idiotek" je pa moj absolutni heroj, kar se novega rejva tiče.

    ReplyDelete
  3. Tamara, ja, tale je ultimativni. lol Me pa zanima, kaj mora človek pojesti, da takole not u zvočnik leze? Hm... I hope i'll never find out ;)

    ReplyDelete
  4. it's a rave dave...hud komad za popi***t,thnx www.myspace/trashfashion v stilu check it before you wreck it he he

    ReplyDelete
  5. Eh, meni se pa tele nu&old&older rave zadeve zdijo hyper-plastic-identity-crisis-self-oriented-spoiled-brat-no-love-or-altruism-or-any sense-for-future značaja.
    Pa nism zaplankani red-neck, pa rad mam dobro elektro glasbo, sam ko pa vidim kič-rokoko zadeve, ne morm reč, da tole pa PUNKROCKZ!
    Tole je daaaaaleč od punk rocka.
    Keep on good work!

    Mare

    ReplyDelete
  6. sem pa še zelen kar se tiče novega rejva in bi se strašno rad oblekel v take lepe barve, pa zaenkrat še nisem prepričan če naša slovenija premore kašno trgovinco s takimi rečmi:)
    a kdo ve za kašno? :D

    ReplyDelete
  7. fak ej... sm mislu, da je nu rave kul, pol pa vidm članke o teh svetlečih zadetih bitjecih, ki jih je sproducirala ena butasta revija. aaargh... sam kaj ko se mi klaxonsi pa nypc dopadejo:)
    sovražim kadar alternativa rata pop

    ReplyDelete
  8. nu rave. konc hudo. blink tha pink

    ReplyDelete