>

Monday 9 July 2007

Kaj pa moje počitnice?

Ni ga čez badbinton, preden se poleti zvečeri. Tule na Štajerskem imajo za hišo prav fletno malo, travnato - skoraj profi - badbinton igrišče. Zdaj pa pred TV: čips, smokiji in kokakola. Marcel Štefančič jr ... aj lajk.
K bistvu, preden postane iz tega posta limonada: moj števec strani mi sporoča, da le še 2/3 ljudi, ki so v zadnjem mesecu dnevno priklikali do tega bloga, to še počne v temle "dolgem, vročem" poletju. Kar me spravlja v prvovrstno skušnjavo: kaj če bi imela - tako kot imajo nekatere tiskane edicije številke julij-avgust skupaj - ša jaz malo bolj, no, saj veste, razredčeno zapisovanje? Seveda le skozi poletje! Ker, bodimo realni: ta teden grem na EXIT, grem na morje, grem na FOTOPUB, grem v Berlin (sem se ravnokar odločila) pa bog ve, kam še. In mislim, kako za vraga naj vam obljubim, da bom do 1. septembra lahko s tako ferkventnostjo (cca. 25 zapisov na mesec!) zapisovala tukaj? Ne morem in nočem vas vleči za nos. Moji zapisi tukaj bodo skozi poletje nekoliko redkejši ... Res samo za odtenek, prisežem! Oziroma obljubim! Zdilajmo se za 15 zapisov na mesec, kaj pravite?

(Kaj pa to, da sem tokrat cel post napisala v slovenščini? Gimmi some credit here! ;)

Fotka: Marta L.

17 comments:

  1. Ej sam pa tale Exit bi bil lahko zanimiv ;))

    Se vidimo doli

    ReplyDelete
  2. OK. Deal.
    (Pa ne pozabi, da nekateri vse skupaj beremo prek RSS-ja, tako da če nimaš statsov za to, mogoče sploh ne veš, koliko bralcev v resnici imaš) :)

    ReplyDelete
  3. To mi delaj! Poleg tega da si luškana, si več kot očitno tudi pametna. Saj ni bilo tako težko a ne?
    In ker je potrebno takšen potencial
    dodobro izkoristiti te vljudno prosim , da tudi nam navadnim zemljanom malo po malo odkrivaš skrivnosti sodobne fotografije. Saj veš kompozicija, ozadnja, priporočene zaslonke, kakšen namig za portretno, mogoče akt fotografijo. Pa saj si v krogih koder se to veliko pogovarja oziroma to sama opaziš in imaš tega znanja na tone.
    Pa ne, da bi sedaj sexualne prispevke odpisala ampak enkrat na mesec pa bi se -prepričan sem veliko od nas- lahko naslajali nad opisi skrivnosti profi fotografov.
    No, pa sem se iz kritika prelevil v svetovalca ha ha ha.

    Če ne boš več pisala preko poletja -pogrešali te bomo in z velikim veseljem pričakovali tvojo vrnitev.

    ReplyDelete
  4. Manj pisanja? Ja kaj bom pa potem počel v službi v trenutkih, ko ne delam? :)

    Uživaj, kjerkoli že boš.

    ReplyDelete
  5. P.s.: Čestitke za slovenščino! :) :)

    ReplyDelete
  6. jeeeee, slovenščina! :-) uživaj poletje!!!

    ReplyDelete
  7. Spank spank... :P Ok, če bojo slike z Exita suprdupr ti dovolim 15 vnosov ;)
    Jaz bom tudi naslednje leto ali pa vsaj enkrat v bližnji prihodnosti šla. :)
    Uživaj na polno! ;)

    ReplyDelete
  8. Dragi moji (res ste kul) bralci, nikamor se ne grem - me pa neskoncno veseli, da podajate svoje predloge in kritike tudi v bodoce (pa ceprav bom vcasih malce samozadostno in v slogu "i don't give a fuck" odgovorila, bom na koncu konstruktivne kritike in predloge upostevala - ne vedno, bom pa se trudila, da bom komu kaj novega povedala in tudi glede fotografije (tukaj sem malo sramezljiva, ker je tooooliko boljsih od mene, da se mi zdi, "pa kaj bom jaz govorila" ... ampak verjetno, mogoce, hudica, pa res lahko komu kdaj dam kak nasvet :)
    Uzivajte tudi vi, se beremo ... ze spet jutri :)

    ReplyDelete
  9. zelo sexy slika :)
    jutri grem v lj. se vidmo?

    ReplyDelete
  10. heloouu:) Sem postala tvoja zvesta bralka:) Verjetno lih zarad tvojega stila pisanja, odštekanosti in hudih fotk:). Tko da ostan to kar si:) pa nailepšeiše počitnhice ti želim:)!
    *lots of sun and fun*

    ReplyDelete
  11. ana - joooooj kje, no go, nisem v Lj, pa sem v totalni štali s časom, v četrtek bi mogla bit že v Srbiji, pa mi ne bo ratalo vse spedenat. drug teden boš še tu?

    ReplyDelete
  12. Huda fotka!

    ubistvu ne rabiš velik pisat, sam fotke objavli pa bo ;))
    /me evil ;)

    ReplyDelete
  13. Ajde, može 15 kom na mesec. Tud jaz bom leteča in bolj malo brala. Maksimalno uživaj pa kjer koli že to bo!!! Samo kakšno "razglednico", pa bomo zadovoljni. lp

    ReplyDelete
  14. hlace imas strgane! :)

    marta l. pravi...
    no shiiit! ;)

    ReplyDelete
  15. ...joooooj kumi čakam da dobim tvojo razglednico...I miss that kind of stuff :)

    petelina

    ReplyDelete
  16. Petelinka, jao ko veš, da jest nimam časa za razgledniceeeeeeeeeeeee, pa zdej sem šele dobila tvojo iz dubrovnika!!! Pridna, tenks!

    POKLIČI (ker vem, da si bolj zasedena od mene ;)))

    ReplyDelete