>

Saturday 2 June 2007

I Like It 69 On Acid With Jonty Skrufff

Jonty Skrufff (vodilni DJ globalne alternativne elektro scene) nas je včeraj v štirici ubijal z njegovimi dirty seti. Tisti, ki me poznate, vam je znano, da če me DJ s čim lahko zadene, me pa z umazanim rocking electro breaking disco techom - in Jonty to počne tako, da se ti hoče zjokati od same miline. :)) Nepozabno!!! Jonty rocks!
V podzemlju je včeraj vladala res huda energija; spet se srečati z ljudmi, ki jih imam rada ... oh, yeah - backstage dirty talks rules! ;) No, za popolno vzdušje so poskrbele zelene vile in škrati, let's give them some credit here. (Mislim, da je green sLOVEnija Angležem iz undergrounda čedalje bolj fascinatna. Hahaaa: Jontya je podatek, da sem seks kolumnistka očitno navduševal, s tem pa celo zasenčil moj izbrani styling 'london underground imidža', s katerim sem ga hotela posebej očarati (roza fake Ray Ban očala so odslej obvezna oprema ;))... Jap, strokovne debate o seksu so dobrodošle še posebej, kadar se odvijajo ob zvokih umazanih brejkov. O, poglej, Jonty izdaja E-Skrufff, v njem pa zgodbe o seksu, drogah, politiki & muziki.

:)

Fotka: Marta L. (Grega Žavcer, Supreme & Exit Slovenija, v sredini Jonty Skrufff, desni je Alex Matrix)

2 comments:

  1. ja, ja Martica, electro, alkohol in prepotena telesa si najboljš pašejo. zaključek je bil pa tut fajn, ne?

    ReplyDelete
  2. Oh, nincka ... lepšega zaključka si človek ne more poželeti (ful sladko je tudi blo zaspati v tvoji postelji ;)

    ReplyDelete