>

Friday 4 May 2007

MOJCA MAVEC goes RETRO


Ni Mojca s svojo nostalgično radovednostjo in milino bitje naravnost za vintiž razglednice? Pred štirimi leti sem jo fotografirala za naslovnico Antene, takrat sva naredili nekaj na MM style, zadnjič pa smo za Jano delali "Zlatolasko". Le kdo bi se lahko bolj vživel v vlogo gospodične iz petdesetih, ki na železniški postaji bere Zadnji tango v Parizu? Med poziranjem je pozabila na vse ... knjiga jo je dobesedno poskrala vase. That's so her! Me. Like. Focused. People.

Fotka: Marta L.

5 comments:

  1. "Zlatolaska" se mi je vedno zdela in se mi še vedno zdi predana tistemu kar je počela. Pa naj je to na TV ali pa kje drugje. In čisto logično mi je, da je na fotografiranju ravno takšna.

    ReplyDelete
  2. Zelo se strinjam. Zanimiv blog imaš!

    ReplyDelete
  3. Enako ;) Se redno vračam.

    ReplyDelete
  4. Naravnost čudovite so mi taka fotke. Zdi se mi, da iz nas potegnejo tisto najboljše. Pa seveda fotograf, ki zna to ujeti v objektiv.

    ReplyDelete
  5. Danes videl fotke v Jani. Odlične so!

    ReplyDelete