>

Thursday 17 May 2007

Manca.

Včasih se mi zdi, da prav sluti, kaj se v mojem razburkanem vsakdanu dogaja, tudi, ko me par dni ni na spregled. Prav dolgo itak nikoli ne zdržim brez njene bližine, ker sem odvisna od njene karnevalske energije. Je oseba, h kateri se vedno lahko zatečem, ko nimam "strehe nad glavo": za spat mi bo posodila svojo najljubšo majčko, mi skuhala slastno rižotko, me materinsko pobožala po glavi in me ob odhodu vedno vprašala, če slučajno še kaj potrebujem. Rada jo imam, ker se iskreno veseli z mano in ker je tako zabavna, razgledana, zanimiva in hudo navihana, pa tudi zato, ker z njo lahko do onemoglosti egotripiram in jo s tem - kot kaže - sploh ne dolgočasim! ;) Pri njej mi je najbolj všeč njen sproščen smeh, nagajivost in konstantna angažiranost za zabavo in včasih tista smejoč z roko nakazana "tuf-tuf" klofota, s katero mi zelo subtilno pokaže, naj 'oladim', (kadar streljam kozle ali pa pretiravam v svojem idealizmu a.k.a. brutalno naivnem pogledu na ljudi). Profesionalno je lektorica, a kljub mojim obupnim slovničnim napakam, me je vedno spodbujala, mi priskočila na pomoč in sploh ne kaže, da obupuje nad mano! :)
Obožuje umetnost in telesno aktivnost, s katerima skrbi za kulturen duh v svojem fit teleščku. Klanjam se ji, ker mi reče, da ni nobene panike, ko sem jo prejšnji teden spet skesano poklicala EN DAN po njenem rojstnem dnevu. Me razume, da ob lajfu 300km/uro včasih dan gre mimo - sploh pa, ko ga prejšnjo noč človek "partira". Hvala ti, Manca, ker veš, da te imam rada, no metter what.

P.s. How about 2morow? :)

3 comments:

  1. Js sem zdej tud spoznala eno Manco, Stare.

    ReplyDelete
  2. Staretova Manca, fotkica res ni za na razstavo, je pa nastala v spontanem trenutku, ko sva se imeli bajnoooo - kot se mava midve vedno, zato ima dodano vrednost ;))

    ReplyDelete
  3. Tko dobro prjatelco pa moreš imet rada :)

    lp, m

    ReplyDelete