>

Tuesday 22 May 2007

Girls & Nipples

Punce, en mini test! Ko gledam tole navihano fotkico Ane izpred prejšnjega tedna, dobim preblisk: kot kaže, punce ob spontanem kontaktu z bradavičkami (nehote) pokažemo jeziček ... kolega, ki je ponosni avtor tole fotke, ima morda tudi kakšno teorijo. ;))
Anyway, poizkusite (fantje, ne grabit punc zdaj vsevprek, ok?) in mi poročajte, če je kaj na tem ... Kot "opozorilo" pa naj navržem še eno od mojih "66 seks resnic" iz novega Cosma: raziskovalca Masters in Johnson sta odkrila, da je 1% žensk zmožnih dosegati orgazem le s stimuliranjem bradavičk. Torej ... po pameti. ;)

Fotka: Marta L.

13 comments:

  1. Verjetno to res drži. :) To je tisti brepogojni odziv (da je neki prirojeno) A veš tko k roko umakneš, če se opečeš, udariš..

    Lahko pa povežeš s tehniko klasičnega pogojevanja, kjer si se z neko podobno stvarjo že srečal in jo povežeš ter znaš. (to pa tist k smo še zizal pri mamicah)

    Moja teorija.. :)
    (Mogoče pa kaj drži?)
    Drugače pa we shall try in sporočim ;)

    ReplyDelete
  2. Zala, vsekakor se bom v bodoče ob člankih tovrstnih vsebin obrnila tudi kr nate direktno :) tole zizanje pri mamicah - hudooo - LOL

    Definitivno pa me obveščaj o vsem s področja enega odstotka - come to mama :)))

    ReplyDelete
  3. veš tist 1% pri ženskah... mam jest občutek, da je tud kar nekaj tipov, ki jim draženje bradavičk pomeni čisti adijo - well at least i'm a sucker for nipple nibbling, lol:D

    ReplyDelete
  4. aja - si bla dodana na desno stran; ja, mal te oglašujem:D ha ha

    ReplyDelete
  5. zanimivo. nekaj podobnega se dogaja "when flashing boobs". ne vem če je prirojeno, vsekakor pa odraža takratni občutek. hm, mi tudi sočustvujemo, ko nekdo dobi brco med noge (: vem ja, ženskam je to smešno ;) ah, ti organi...

    ReplyDelete
  6. Marta, lej meni se zdi to čist normalno, sej dojenček tud jeziček vn tišči al neki podobnga, ko hoče zizat :)
    A se ti ne zdi moja teorija dobra?

    ReplyDelete
  7. matty - absolutno, sicer se ne morem oprijeti nobene "raziskave", je pa iz izkušenj videti, da zna biti procent še za kako decimalko večji pri marsovcih ;)

    Zala - ma, tvoja teorija je naravnost genijalna!!! Sedi, pet! ;)

    ReplyDelete
  8. ha ha

    zadetaodživljenja - v današnjem blogu si pa omenjena. sem se posebej potrudu, ko me pa tok hvališ:D

    enjoy!

    ReplyDelete
  9. super osvetlitev, pa barve so mi ušeč

    lp

    ReplyDelete
  10. @matty - super, se ti oglasim ;)

    ReplyDelete
  11. cao martica zvezdica, se dobr da nisi dala tiste slike gor k rit kazem,..hahaha..hecam
    ja drugac pa glede jezickov..men kr sam vn uide..hahah

    ReplyDelete
  12. Sem mislila o tem napisati prav posseben post, pa morda ne bo časa: z gospodično Ano banano sva imeli dva dni nazaj zmenek, ki je trajal celih pet ur!!! Tudi ona je vodnarka, tako kot jaz in ne moreš verjet, kako sva se zaštekali - noooooroooo!!! Ne morem reči drugega, kot da se je le še bolj potrdilo tisto, kar sem o njej začutila že prvi trenutek - to je res NAJLEPŠA PUNCA kar sem jih kaj spoznala!!! She is 100% my kind of gal' ;) ajlovju, anabanana

    ReplyDelete