>

Saturday 5 May 2007

FOTOPUB mojstrski seminar

Pred prazniki mi je urednik fotografije pri Mladini - Borut Peterlin "kriv" za Fotopub, poslal mejl. "Lani smo vama obljubili sodelovanje na mojstrskem nivoju in dejansko bomo podarili štiri štipendije za brezplačno udeležbo. Vseeno morata poslati nekaj svojih fotk (porfolijo) in Paul Lowe si bo izbral skupino s katero bo delal. Itak sta favorizirana, a vseeno čez selekcijo morata." Zakaj gre? Namreč, na lanskem Fotopubu so mi na Četrtkovi nagradi prisotni fotografi in drugi udeleženci projekcij dodelili 2. mesto za mojo multivizijsko zgodbo Urban Tribe, na kateri se je ob komadu Pass this on zarolalo 40 izbranih fotk iz cikla. Na moje veliko veselje je to pomenilo, da me letos častijo na mojstrskem nivoju Fotopub delavnice, ki ga bosta vodila dva vrhunska mentorja Paul Lowe (UK) in David Steets (D). "Vama" pomeni, da je to isto nagrado dobil tudi tretje uvrščeni Delov fotograf Domen Pal.
Če koga od vas zanima, "Štirim fotografom iz Slovenije nudimo Fotopub štipendije, ki bodo v celoti pokrile udeležnino mojstrskega seminarja, dodatna tri mesta pa so odprta in plačljiva! Seveda bo tudi letos napredni in osnovni nivo, z izjemno mentorsko zasedbo. Dead line za poslane fotografije je 7. maj 2007. To pomeni, da bom danes in jutri delala portfolio. Novega. Rock & Roll!!!

Fotka: Marta Lamovšek

6 comments:

  1. Opa! Super zgleda tole urbano pleme! Bi si prav rad 1x ogledal slideshow z glasbo!
    Sem pa zdej že kr ene parkrat slišal, da je zlo dogajal na Fotopubu lani... Damn... Jaz sem ga takrat prvič izpustil...

    ReplyDelete
  2. Ja, jst sm bla pa prvič pa še takrat samo prišla na projekcije (in po "četrtkovo nagrado", hehe) - se pa je po njej hudo razživelo, bil je celi žuuuuuur v Patriotu! Tko da, letos pa bom doli kr precej, tko da bo kr pestro potemtakem ... Seeya there ;)

    ReplyDelete
  3. joj, po moje bo pol slovenje na pubu letos ...

    ReplyDelete
  4. Ja, na kocki je več kot kdajkoli in kljub temu, da smo Fotopubovci kot ekipa čedalje bolj uigrani, se vsako leto pojavlja cmok v grlu in večno vprašanje pa kaj je meni to treba. Še kako treba in kar se mora ni hudo!

    Rock in Roll fotografija!

    B5

    ReplyDelete
  5. B5, zaradi takšnih entuzijastov, kot si ti, imamo nekateri možnost lansirati svojo umetnost in zanjo dobiti potrditev, ki pomeni zagon za nadaljnje delo. Kar obžalujem, da takih ni več!!! Si pa zelo predstavljam, da je Fotopub zalogaj, ki ti naredi kak siv las, ampak zadovoljsvo in novo rojena kreativnost navzočih poplača trud, verjamem. Ko bom velika, bom tudi jaz delala takšne stvari ;) Thanks!!!

    ReplyDelete