>

Sunday 18 February 2007

Moderček s pentljo


Najbolj na živce mi gre, da so mnogi modrčki preprosto grdi ali pa imajo za vsebino nek kostni in blazinski oklep, ki ti naredi obliko joškic kot pri pinup bejbah iz pedesetih. Večina jih je iz neprijaznega materiala in niti Palmers ali La Perla, mi ne zagotavljata, da se v njem počutim like a milion dollar. Enostavno vsakemu vsaj nekaj manjka. Ali senzibilnost, lepota, praktičnost, prijetnost ali pa zgolj udobnost - ki je še največkrat problem. Tako dostikrat domov pridem z modrčkom v torbici. (Kot npr. danes.) Pokažite mi modrček, ki vse to ima in ne stane več kot 100€.
Res sovražim oklepe.
In če gremo še k malce lepšim stvarem ... Z modrčkom ženske zapeljujemo in to dobro. Med samo akcijo pa ga žal čimprej slečemo, ker je nefunkcionalen, če govorimo o draženju bradavičk pred in med. A vsi dobro vemo, da imamo ženske to zelooo rade, pa kakšna krpica več kot pa popolna golota je tudi bolj dražljiva - za oba. In, takšna modrčka na tejle fotki sta zato navdihujoča! Kdo drug, kot le moški lahko pri ženski intimni 'opremi' poskrbi za novo dodano vrednost - element presenečenja ... Suprise, suprise!

Fotka: iz revije dizajnerja Andreasa Sarda

5 comments:

  1. ja ja, tegale bi pa tudi jaz zelo pocasi z moje drage slekla :P

    ReplyDelete
  2. Verjamem, jaz bi si tudi sama jo na sebi z veseljem odvezala ... pentljo ;)

    ReplyDelete
  3. včasih je potrebno dat kakšen cekin več za počutje. je bolje kvaliteta in ne kvantiteta, sicer pa nimam nič proti če hodiš okoli brez nodrca ;)

    ReplyDelete
  4. @samuelion - saj dam čisto dosti cekina, a žal tudi moderček Palmers ni takšen, da ga ne bi potem v torbici domov prinesla ...
    hm ... ti me pa ful spominjaš na enega na U.

    A si ali nisi?

    ReplyDelete
  5. U najbrž ne, glede na to da ne vem kj misliš =)

    ReplyDelete