>

Saturday 3 February 2007

Anika: the one & only


Včeraj sem jokala ... Poklicala me je Anika in mi zapela pesem, katero bo pela v Cankarju z Big Band RTV SLO, v torek 6. februarja. Pogovarjali sva se kakšno uro, potem pa reče: "Zapela ti bom samo še tole kitico, ki je namenjena tebi." In ko sem jo slišala, so se mi ulile solze ...
Po osmih letih najinega poznanstva - doživetij & pustolovščin, o katerih bi z lahkoto posneli hud ROAD MOVIE; preizkušenj, sreče, vzponov & padcev in predvsem norosti življenja ... itak, da bom prišla na tvoj koncert ob izidu nove plošče, halo?!
In kar je najlepše: vsi te pridemo podpret: Piki, Jure, Jan, Rahelca ... in ostalo pleme iz Križevniške 5 ... She sings like an angel.

Fotka: Marta L. (nekega sončnega dne na Obali)

1 comment:

  1. BILO JE NEPOZABNO. Ljubka, zabavna, karizmatična. Noro dobro se je znašla v voditeljski vlogi, spontanost bi ji lahko zavidale vse wannabe voditeljice in voditelji, ko je "gostila" ljudi kot npr. Mojmir Sepeta, Patrika Greblota, Bončina Benča, ... haha, še Lado Bizovičara (no, njega je samo zvezala z vrvjo za odrom:) skratka, bilo je zabavno, čustveno, solze in smeh. Čustva.

    PELA JE ČUDOVITO, KOT VEDNO. Zafušala samo enkrat, pa še to nebi vedela, če nam ne bi težila s tem cel after :)))

    In če jo še citiram od včeraj, ko je bila v prelepi črni oblekici - rekla je: "Ne bom se preoblačila, smo na koncertu, ne na modni reviji."

    LEGENDA!

    ReplyDelete